Homage to Humanity

Discussies over opleidingen, cursussen, boeken en websites op het gebied van fotografie

Onderwerp:

Homage to Humanity

Berichtdoor gvdnberg » za apr 25 2020 6:11 pm

Vandaag heb ik eindelijk besloten om Jimmy Nelson’s boek Homage to Humanity aan te schaffen. De mooie grote versie in een kartonnen doos met daarbij een kartonnen kijker voor 3d plaatjes. Deze kijker werkt met een smartphone, maar na het downloaden van de Jimmy Nelson app (voor iPhone of Android) moet je zelf aan de slag. Als ik mij beperk tot het eerste hoofdstuk Chad, ofwel Tjsaad, dan betekent het dat je 44 foto’s uit het boek moet scannen, maar daarvoor een serie video’s terugkrijgt. En via Airplay kun je die groot op de TV weergeven als je over een Apple TV beschikt. Werkelijk indrukwekkend!!
Ik weet dat het boek al erg lang in de handel is, maar dat dit erachter zat wist ik niet, vandaar dat ik het alsnog onder de aandacht breng.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Homage to Humanity

Berichtdoor Patrick » zo apr 26 2020 12:12 am

IK heb het aangeschaft in Amsterdam toen hij presentaties ervan deed voor NPS. Indrukwekkend boek!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26813


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Opleidingen/cursussen/boeken/websites”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten