Nieuwe website Hans Kühn Fotoprodukties

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen

Onderwerp:

Nieuwe website Hans Kühn Fotoprodukties

Berichtdoor Hans Kühn » zo feb 27 2011 1:41 pm

In het draadje van Jomar (nieuwe website) reeds kenbaar gemaakt dat ik, aangestoken door vele voorgangers, ook ben begonnen met het opzetten van een website. Ben er inmiddels achter dat google sites een leuke mogelijkheid is om één en ander uit te proberen, maar dat er zeker grenzen zitten aan de mogelijkheden. Niet alles is helemaal in te stellen zoals ik dat zou willen. Toch sta ik graag open voor tips en aanvullingen.

Wees welkom op mijn site:

https://sites.google.com/site/hanskuhnf ... kties/home

Hans.

P.S. Komende weken ga ik mij eens verdiepen in de mogelijkheden van een eigen domeinnaam en in de mogelijkheden van I-web.
Gebruikersavatar
Hans Kühn

Clublid
Berichten: 250


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe website Hans Kühn Fotoprodukties

Berichtdoor Riemke » zo feb 27 2011 3:24 pm

Ziet er goed uit Hans. Ik zou alleen de fotopagina aanpassen. Nu is de thumbnail gelinkt aan Picasa webalbums en in die albums zitten heel veel foto's. Iemand die op jouw site komt zal niet gauw een album doorwerken waar meer dan 400 foto's in staan, snap je? De optie van Smugmug is al gegeven. Simpleviewer is ook zoiets. Navigeert ook prima.
Ik host mijn site ook bij Mijn Domein. Nooit problemen en lekker goedkoop. :)
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Gebruikersavatar
Riemke

Clublid
Berichten: 3597


Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe website Hans Kühn Fotoprodukties

Berichtdoor Henk » zo feb 27 2011 8:24 pm

Beloofd is beloofd Hans, dus heb ook even op jouw site gekeken.
Je beginpagina ziet er prima uit. Ben echter niet zo kapot van de doorlopende voorstellingen op je fotopagina. Ik zou van elk Picasa webalbum één foto selecteren (liefst de foto die je ook als albumomslag gebruikt) en die foto op de pagina plaatsen. Daar wordt het beeld veel rustiger van. Op de informatiepagina wordt gewerkt met verschillende regelafstanden. Waarschijnlijk komt dit door de opsomming, waarbij een andere regelafstand wordt gebruikt. Wellicht kun je dat wijzigen door Shift-Enter te gebruiken ipv Enter, maar weet niet precies hij Google hiermee omgaat. Oh ja, een paar foto's op deze pagina zouden het nog wel wat kunnen "opleuken".

Kies je uiteindelijk voor een eigen domein dan is het misschien verstandig eens te kijken naar bijv. Dreamweaver of een andere programma voor het bouwen van websites. Maar besef wel dat er erg veel tijd in kan gaan zitten. Je hebt al gelezen dat Jomar regelmatig tot 03.30 uur aan het werk is geweest :lol: . Veel succes! 8)
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid
Berichten: 1731


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Overig fotografie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten