Jaarplanners printen

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen

Onderwerp:

Jaarplanners printen

Berichtdoor Kathleen44 » ma aug 27 2018 5:30 pm

Hoi allemaal,

Ik moet zeggen dat ik er niet 100% zeker van ben of ik nu in het juiste forumonderdeel zit voor mijn vraag, maar vertrouw erop dat jullie me zullen doorverwijzen als ik ergens anders moet zijn?

Ik schrijf nu vanaf een computer van een vriend, waar ik op mag werken om een leuk oefenprojectje te doen. Hij heeft wat foto's genomen voor zijn bedrijf (de ruimte, groepsfoto, collega's, etc.) en mij gevraagd om ze te bewerken. Ze gaan sowieso uiteindelijk online, maar hij wil er ook een aantal in producten voor op kantoor verwerken (watermerk voor briefpapier, brochures, etc.). Op zich kom ik er met het bewerken wel uit (omdat ik hobbyist ben vraag ik er niet echt wat voor en ze zijn gewoon met alles al hartstikke blij, het is een startup). Maar nu willen ze ook graag één of meerdere foto's in een jaarplanner voor op kantoren verwerken. Zo zouden ze er zelf één op kunnen hangen en wellicht ook als relatiegschenk uitdelen. Ik ben het internet een beetje gaan rondstruinen en vond bijvoorbeeld saxoprint, die me zelf vooral aantrekkelijk leek, omdat ze klimaatneutraal drukken en leveren. Heeft iemand ervaring met dergelijke online leverancier? Hoe kan ik er zeker van zijn dat ze de fotokwaliteit bij het drukken goed behouden? Of kan ik beter langsgaan bij een drukkerij oid? Heb een beetje het idee dat er daar steeds minder van te vinden zijn, maar misschien is het juist een beter idee?

Alvast super bedankt voor tips en/of ervaringen!

Groetjes,
Kathleen
Gebruikersavatar
Kathleen44

Forumlid
Berichten: 9


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarplanners printen

Berichtdoor Robert » ma aug 27 2018 8:46 pm

Bericht verplaatst naar het juiste subforum.
Ervaringen delen over de aankoop van producten bij winkels en webshops is niet toegestaan. Dit omdat hoor- en wederhoor op een forum onmogelijk is.
Blijft de vraag hoe de fotokwaliteit bij het drukken goed behouden blijft.
groeten Robert
Gebruikersavatar
Robert

Clublid
Berichten: 2637


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Jaarplanners printen

Berichtdoor Kathleen44 » di aug 28 2018 9:22 am

Hoi Robert, bedankt voor het verplaatsen naar het juiste draadje en de foruminfo - goed om te weten! Het gaat me idd ook vooral om hoe de fotokwaliteit gewaarborgd blijft, en wat voor tips men daarvoor heeft. Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Kathleen44

Forumlid
Berichten: 9


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overig fotografie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten