Fotowedstrijd Radio Kootwijk

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen

Onderwerp:

Re: Fotowedstrijd Radio Kootwijk

Berichtdoor jan » ma okt 15 2018 12:48 pm

Vandaag een bericht op de Facebook pagina van Radio Kootwijk met onderstaande tekst:

Let op, de tijd dringt. Vind je het leuk dat jouw mooiste foto in het voormalige zendstation tentoongesteld wordt? Je kunt nog tot woensdag je foto insturen. Wij hebben al veel mooie, creatieve en grappige foto's ontvangen. Zelfs een trouwfoto!

Er zijn enkele fotografen die moeite hebben met het afstand doen van hun auteursrecht. De fotowedstrijd is met de beste bedoeling georganiseerd. Wij gaan de foto’s niet bewerken of verkopen. Het is ook geen manier om op een goedkope manier aan mooie foto's te komen. Wanneer je geen afstand wil doen van je rechten, dan is het niet slim om mee te doen. Wat we na de wedstrijd met de foto’s gaan doen is nog niet bekend. Waarschijnlijk verdwijnen ze voor een langere periode in ons archief en komen er bij speciale gelegenheden weer uit. Denk aan bijvoorbeeld de volgende Open Monumentendag. Wanneer de foto een speciaal thema heeft, kan het zijn dat wij deze gebruiken bij een artikel op sociale media.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Gebruikersavatar
jan

Bestuurslid
Berichten: 4319


Locatie: Vaassen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Fotowedstrijd Radio Kootwijk

Berichtdoor gijs sandberg » ma okt 15 2018 1:18 pm

Beste Jan,
Dank voor de update.
Geen reden om mijn standpunt te veranderen, bovendien: wie vertrouwt er nog een ambtenaar...
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6815


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Fotowedstrijd Radio Kootwijk

Berichtdoor jan » ma okt 15 2018 3:48 pm

gijs sandberg schreef:bovendien: wie vertrouwt er nog een ambtenaar...
:D
Mijn idee Gijs
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Gebruikersavatar
jan

Bestuurslid
Berichten: 4319


Locatie: Vaassen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Overig fotografie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten