Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Berichtdoor NielsThijssen » wo aug 06 2008 3:22 pm

1 november? schrijf me maar bij op de lijst.
Neem ik ook een gps-tagger mee, voor degene die geïnteresseerd mochten wezen :)
NielsThijssen



Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » wo aug 06 2008 7:52 pm

Ik heb de naam "GPS-tagger" al wel eens voorbij zien komen hier op het forum. Weet niet wat het precies is maar wat ik eruit op heb gemaakt worden de coordinaten in de EXIF gegevens vastgelegd?
Neem maar mee, altijd leuk om kennis mee te maken!
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Edith » wo aug 06 2008 8:44 pm

En ik ga ook mee!!! Leuk!

groet, Edith
Gebruikersavatar
Edith

Clublid
Berichten: 117


Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Weef » wo aug 06 2008 9:53 pm

Als er iemand mee wil vanuit Den Haag e.o., stuur even een pb-tje.
Weef



Onderwerp:

Berichtdoor Riemke » do aug 07 2008 1:15 am

Ik ga elk jaar het laatste weekend van augustus naar Bad Bentheim vanwege de DNAT (radiozendamateur treffen). Mijn partner is zendamateur :D Meestal gaan we dan afhankelijk van het weer en de drukte ook naar de Burg.
Hou even rekening met de openingstijden. Vanaf november is de Burg alleen zondags open. 1 november is een zaterdag en dan staan jullie voor een dichte deur.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Gebruikersavatar
Riemke

Clublid
Berichten: 3597


Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » do aug 07 2008 11:42 am

Ojee... Is dat zo?
Ik begreep juist dat ze zondag apart hadden vermeld omdat het kasteel dan tot 17.00 open zou zijn ipv 18.00 uur.
Onduidelijkheid alom..!
Maargoed, heb inmiddels een mailtje gestuurd naar onze oosterburen dus dat wacht ik dan wel eerst even af.
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Miss Nikon » do aug 07 2008 4:16 pm

Ik heb inmiddels een mail terug ontvangen en mijn interpretatie is verkeerd geweest.

Goedemiddag,

helaas is de Burcht Bentheim van november t/m februari slechts op zondag van 10.00 uur tot begin van de schemering geopend.

Met vriendelijke groet


Bij deze verschuif ik de datum naar zondag 2 november (kan dat ook in de titel van dit topic gezet worden?)
Miss Nikon



Onderwerp:

Berichtdoor Veganpix » do aug 07 2008 4:31 pm

Miss Nikon schreef:Bij deze verschuif ik de datum naar zondag 2 november (kan dat ook in de titel van dit topic gezet worden?)
Ja dat kan. Klik in jouw eerste bericht op de knop Wijzig en klik dan onder het invoerveld aan de rechterkant op 'volledig wijzig-scherm'. Daar kun je alles aanpassen, ook de titel.

2 november staat nu genoteerd in mijn agenda. Bedankt!
Veganpix



Onderwerp:

Berichtdoor Edith » do aug 07 2008 4:41 pm

Jammer, dan moet ik werken...

groet, Edith
Gebruikersavatar
Edith

Clublid
Berichten: 117


Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Robin » do aug 07 2008 5:36 pm

Klinkt leuk :-)

Zal eens met mijn vriendin overleggen, dan maak ik er een weekendje van.
Kom er dus op terug
Robin



Onderwerp:

Berichtdoor NielsThijssen » do aug 07 2008 6:03 pm

2 november op een zondag? Moet lukken, laat me nog maar op de gastenlijst staan dan !
NielsThijssen



Onderwerp:

Re: Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Berichtdoor Miss Nikon » wo okt 29 2008 8:28 pm

De tijd gaat snel, heeeeeeel erg snel!
Zie dat het bijna alweer 2 november is en wat mij betreft kan het nog steeds doorgaan. Zolang het droog blijft ben ik van de partij!
Ik ben aan het proberen om samen met een medecursiste te gaan waarmee ik momenteel op fotocursus zit, ze is geen Nikon gebruikster (nee, en ook geen C*n*n :mryellow: ) maar dat mag de pret niet drukken.
Mijn bedoeling is om er tussen 2 en 3 te zijn en alles vrijblijvend te houden, binnen, buiten, rondom het kasteel, wat ieder wil!
Het kasteel sluit rond de schemering, en rond die tijd wil ik graag nog wat buitenopnames maken!
Dus wie het gezellig vindt om aan te haken, of liever z'n eigen gang gaat, maakt niet uit, dan tot zondag!
Miss Nikon



Onderwerp:

Re: Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Berichtdoor Weef » wo okt 29 2008 8:47 pm

Mijn auto staat vanaf morgen bij de autodokter.... :(
Weef



Onderwerp:

Re: Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Berichtdoor Veganpix » do okt 30 2008 10:40 am

Weef schreef:Mijn auto staat vanaf morgen bij de autodokter.... :(

Als je met de trein naar Almelo komt, dan kun je vanaf daar met mij meerijden. Stuur in dat geval maar een PB-tje voor de details.
Veganpix



Onderwerp:

Re: Op 2 november fotograferen in Bad Bentheim

Berichtdoor Miss Nikon » do okt 30 2008 11:01 am

Ik wil zelf het kasteel ook van binnen bekijken, dus stel ik voor om om 14.00 uur te verzamelen bij de fontein, kan degene die er het eerste is alvast beginnen :wink:
De entreekosten van het kasteel zijn EUR 3,50.
Ik neem zelf wat brood mee voor de avond (wil graag nog wat foto's maken in de schemering), ben diabeet en weet niet in hoerverre er op zondag iets open is, mochten we nog willen blijven "hangen" !
Groetjes!
Miss Nikon




Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten