zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor johan_s » do jun 23 2011 10:49 am

Afbeelding
Wil je een keer iets anders fotograferen dan een model, een mooie bloem of gebouw ? :twisted: Fotografen zijn van harte welkom.
Wanneer?
zaterdag 2 juli 2011

waar?
Op de dam in amsterdam

Hoe laat?
Om 13:00

Dresscode?
Bloody and Zombified

Bijzonderheden:
Verkleed als zombies, lopen we richting het vondelpark, waarbij we uiteraard onderweg mensen bang gaan maken.
johan_s



Onderwerp:

Re: zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor george013 » do jun 23 2011 1:51 pm

Nooit van gehoord. Lijken wel valse feeen.

Is er ook een website met routebeschrijving/programma?
George
george013



Onderwerp:

Re: zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor johan_s » do jun 23 2011 4:09 pm

george013 schreef:Nooit van gehoord. Lijken wel valse feeen. Is er ook een website met routebeschrijving/programma?
George

Hahaha nee zombies, geen valse feeen. (nou ja een paar ondode valse feeen, OK). Er is geen aparte website. Het programma is, zoals er al staat : om 13:00 uur iedereen verzamelen op de Dam, daarna in wandel (of zombie)pas richting het Vondelpark (hoe we lopen is ieder jaar verschillend) en onderweg en in het park ontwetende mensjes en toeristjes de schrik aanjagen en de fotografen mogen dan daarvan foto's schieten. Daarna gaat iedereen weer zijn eigen weg. (and gone is the fun !!).

Groet, Johan_s
johan_s



Onderwerp:

Re: zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor BStollman » do jun 23 2011 4:21 pm

Heel leuk initiatief. Helaas voor mij wat te ver weg dus ik zie met liefde de foto's tegemoet! :)
Gebruikersavatar
BStollman

Forumlid
Berichten: 461


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor johan_s » ma jul 04 2011 7:06 pm

Hoi,
Mijn foto's van de zombie walk staan hier https://picasaweb.google.com/fotograafTLYO/Zombiewalk02072011

Groet, Johan_s
johan_s



Onderwerp:

Re: zaterdag 2 juli 2011 - Zombie walk 2011 Amsterdam

Berichtdoor george013 » ma jul 04 2011 7:30 pm

Leuk om te zien hoe de verschillende benaderingen kunnen zijn. De een een reportage, de andere een semi studiofoto met een geisoleerd beeld. Persoonlijk ben ik meer van de reportage.
Zitten heel leuke foto's tussen.
George
george013




Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten