Professional Imaging Nijkerk

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor Kroontje » ma mar 30 2015 9:25 am

Johan je mag denken wat je wilt en jullie mogen een eigen mening hebben...Maar om er iedere keer op "mij" wordt gespeeld wil al wat zeggen.
Terwijl er door vele over gesproken wordt.

Het gaat er gewoon om hoe mensen zich gedragen op een beurs. Elkaar op zij duwen om een foto te maken van een dame. Het mee flitsen als er een demo wordt gegeven met flitsers....enz enz

En dit is het laatste wat ik erover schrijf. Dit is mening..:-) take it or leave it.

Gr Kroontje
Kroontje



Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor Cees » ma mar 30 2015 9:42 am

Zie je straks wel, Mark. Kijken of dat vandaag ook gebeurt.....
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor Peter » ma mar 30 2015 12:01 pm

Genoeg geneuzeld over elkaar. Het hebben van een mening is prima maar laat dat dan de basis zijn voor een inhoudelijke discussie. Dat lukt blijkbaar niet

Wie zichzelf een 'status' wil aanmeten aan de hand van de reclame uitingen van de fabrikanten zoekt het maar ergens anders.
Ik ben daar allergisch voor :wink2:
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7764


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor CaptainHook » ma mar 30 2015 3:34 pm

Vandaag ook een paar uurtjes geweest in Nijkerk.
Was toch behoorlijk druk. Had niet de indruk dat er nou alleen maar beroepsmensen rondliepen. Ook hele schoolklassen met tienermeiden bevolkten de vloer. Maar het volwassenen publiek is toch zeker >80% mannelijk en >30 jaar. :wink:

Idd, je struikelde echt over de grote hoeveelheid afdruktoko's.

Dit jaar had cameranu een grote verkoopstand, terwijl vorig jaar KE de grote verkoper was.

Nikon stand was wel aardig met die 'schuilhut' van waaruit je de grote teleobjectieven op het publiek kon richten. :) Ook de, in strak neopreen gestoken, Nikon scuba dames, vielen wel op. :)

En wat betreft dat parkeren; dat was idd een stuk minder chaotisch dan vorig jaar.
Kon nog steeds de auto (gratis) een paar straten verderop neerzetten. Keurig in het zicht van de camerabewaking. En dan tien minuutjes lopen naar de ingang. Dat was sneller en praktischer (imho) dan betaald parkeren op dat terrein helemaal tegen de A28 aan en dan wachten tot de pendelbus eens een keertje rijd. :wink:
CaptainHook



Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor H.Vos » ma mar 30 2015 7:21 pm

'k Ben zondag geweest, goed naar mijn zin gehad. Maar ben het wel eens met degenen die zeggen dat de organisatie hier en daar beter kan, vooral het geroezemoes achter de gordijnen stoort bij de lezingen en inderdaad bij de lezingen van gezaghebbende fotograferen, waar meer mensen op af komen, zou een grotere ruime beter zijn. Storend vind ik ook buren die tijdens zo'n lezing, voordracht of workshop, zich niet los kunnen rukken van hun mobiel. Twee keer opgestapt of naar een andere plek gelopen. Verder enthousiast geraakt voor een Sirui statief en natuurlijk even wat lenzen uitgeprobeerd op de stand van "onze" Nikon.
Gebruikersavatar
H.Vos

Forumlid
Berichten: 437


Locatie: Alphen aan den Rijn
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor signxpress » za apr 04 2015 9:35 pm

Peter, ik moet toch hierop reageren, sorry.

@Kroontje, in je laatste reactie geef je aan wat een frustrerende factor is op de professional imaging in Nijkerk.
Ik zelf ben daar maar een uurtje of 3 geweest en heb dat niet zo ervaren.
Echter kan ik je probleem wel begrijpen en lijkt mij dit ook storend voor de standhouders, alleen is dit een problematiek wat zich ook afspeelt op andere beurzen.
Zelf ben ik begin dit jaar op de PSI geweest en zie je mensen lopen met grote koffers op wieltjes die daar alleen heen gaan voor de gratis rommel, dit is ook zo'n storend gedrag.

Hoewel ik je laatste reactie positiever vindt dan de voorgaande en je eindelijk verteld wat er werkelijk speelt, vindt ik het jammer dat je dit niet eerder hebt gedaan.
Het was dan niet nodig geweest dat de reacties zo uit de hand liepen.
Bij je voorgaande reactie had ik werkelijk het gevoel dat je behoorlijk arrogant boven de mensen uit wilden steken en kreeg ik het gevoel dat je de mensen als ondergeschikt aanzag.
Persoonlijk voelde ik mee hierop aangevallen.
Wat mijn betreft is het verder zo duidelijk en is hiermee de kous af.
Nikon D850 // Nikon D5300
Sigma 35mm 1:1.4 DG Art // Sigma 150mm 1:2.8 APO Macro DG hsm
Sigma 150-600mm f/5.0-6.3 DG OS HSM Sports // Sigma 14mm 1:1.8 DG Art
Sigma 100-400mm 1:5-6.3 DG

Flickr
signxpress

Forumlid
Berichten: 550


Locatie: Geldermalsen
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor Kroontje » za apr 04 2015 10:08 pm

Mooi...no problem Je bent niet de enige die dat vind, totdat ze me goed kennen.
Maar sommigen hebben ook daar een probleem mee :-) lol
Kroontje



Onderwerp:

Re: Professional Imaging Nijkerk

Berichtdoor Peter » za apr 04 2015 10:16 pm

Nu de wederzijdse beleefdheden weer zijn uitgewisseld . :wink: ., en het evenement er al weer op zit
dicht dan maar
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7764


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten