Rauw Licht expositie

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor JJG » za jan 11 2020 7:50 pm

Het was een erg mooie dag!

In de ochtend hield ik samen met een ander lid een praatje bij het Kunstcircuit in Deventer over onze expositie en een klein beetje over fotografie in het algemeen (waarom analoog was een vraag uit het publiek) Een groep van 40-50 man luisterde aandachtig.

Afbeelding

Tussen 13u en 1330u waren we live te horen op RTV Oost (radio) met een leuk interview van een paar minuutjes.

Luister hier bij uur 2 vanaf 8 minuut 20 : https://www.rtvoost.nl/radio/programma/ ... ing/532070

Afbeelding

In de avond uiteraard de opening. Het werd al snel druk, drukker dan onze eerste editie twee jaar geleden. Dit keer werd de toespraak gehouden door de voorzitster van de Deventer Fotokring en bestuurslid van de Fotobond, Cora Sens. Dat was een stuk beter dan ons gestuntel twee jaar terug (wat ook z'n charme heeft) Veel toffe reacties! Leuke gesprekken etc. Erg mooi.

Op dit moment is er interesse om 4 beelden van mij te kopen, wat helemaal gaaf is. Helemaal omdat ik best onzeker ben/was over de abstracte serie. Zag ik niet aankomen.

Afbeelding

Afbeelding


Afgelopen middag was het al weer erg druk in de kerk! Heel gaaf. Ik ben er meestal op zaterdagmiddag wel even te vinden. Stuur gerust een PB als je af wil spreken.
https://www.jelmergremmen.nl

Nikon F3 (en Olympus)
Gebruikersavatar
JJG

Forumlid
Berichten: 1404


Locatie: Deventer.
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor Henk » zo jan 12 2020 7:00 pm

Gisteren met 2 collega's uit Den Haag een rondje Deventer gedaan. We zijn begonnen bij de expositie Rauw Licht. Was zeer de moeite waard. Jouw kunstwerkjes, zijn inderdaad kunstwerkjes geworden Jelmer. Heel speciaal. Ik vond jouw foto's uit Japan ook zeer aansprekend. We hebben veel lopen discussiëren over de diverse foto's. Wat ons alle drie ook erg aansprak waren de gespiegelde foto's. Vooral de dame aan de waterkant. Je moet echt twee keer kijken voor je ziet dat je in de maling wordt genomen. Heel goed bedacht en uitgevoerd. De zwart/wit landschapsfoto's (vooraan links) vond ik heel fraai. Ook de foto waar je onder de koe doorkijkt is ons bijgebleven. Kortom, we hebben ons goed vermaakt en voor wie nog nadenkt over wel/niet gaan: gewoon doen. Is absoluut de moeite waard.

AfbeeldingExpositie Rauw Licht (Jelmer Gremmen) by Henk Melenhorst, on Flickr
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid
Berichten: 1729


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor JJG » zo jan 12 2020 9:49 pm

Dank Henk, leuk te horen dat jullie je vermaakt hebben bij onze expositie!

En tof die foto :)
https://www.jelmergremmen.nl

Nikon F3 (en Olympus)
Gebruikersavatar
JJG

Forumlid
Berichten: 1404


Locatie: Deventer.
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor pimmetje » zo jan 12 2020 10:12 pm

Gaaf.mooi werk.
pimmetje

Clublid
Berichten: 957


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor RGS » ma jan 13 2020 8:50 am

Afgelopen zaterdag bezocht, fraaie foto's met soms een mooie twist.

De foto's helpen mij om ook wat creatiever na te denken over compositie!
Nikon Z9
Nikon Z 14-30 mm f4.0 | Nikon Z 24-70 mm f2.8 | Nikon Z 70-200 mm f2.8 | Teleconverter 2.0
Laowa 10-18 mm f4.5-5.6

Hobbyfotograaf, geen perfecte plaatjes maar plaatjes die mijn herinneringen vastleggen. Flickr.
Gebruikersavatar
RGS

Clublid
Berichten: 134


Locatie: Voorburg
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Rauw Licht expositie

Berichtdoor jan24 » ma jan 13 2020 10:07 am

Leuke tip en niet ver van Apeldoorn. Mogelijk maar eens die kant op!
Nikon D7500
Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di VC HLD B023N
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR A16N II
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD A005N II
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD F004N
Nissin Di622 Mark II
Panasonic Lumix TZ90
FLICKR!
jan24

Clublid
Berichten: 1790


Locatie: Apeldoorn
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten