18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Berichtdoor gvdnberg » di nov 15 2022 7:59 am

Jaarlijks tonen de leden van AFV Kontrast in Tilburg hun mooiste resultaten op een expositie in Tilburg.
Komend weekeinde vindt deze expositie plaats en iedereen is welkom, de toegang is gratis.
Als lid van deze kleine vereniging ben ik mede exposant, en behalve mijn bijdrage zijn er ook bijdragen van Laurens Janus en Henk Boelens, NCN'ers die tevens lid zijn bij deze vereniging. In totaal zijn er 15 exposanten met elk een individuele presentatie naast ongeveer 14 presentaties van activiteiten die door het jaar worden gehouden.



Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3132


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Berichtdoor hans1956 » di nov 15 2022 11:01 am

Staat in mijn agenda Gert.
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr
Gebruikersavatar
hans1956

Regiocoördinator
Berichten: 3483


Locatie: NL
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: 18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Berichtdoor Ludo » di nov 15 2022 10:21 pm

Ik kom vrijdagavond een kijkje nemen Gert !
Met vriendelijke groet,
Ludo


Fotografeert met Nikon digitaal en -analoog > Flickr
Gebruikersavatar
Ludo

Socialmedia
Berichten: 1212


Locatie: Tilburg
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Berichtdoor gvdnberg » ma nov 21 2022 2:35 pm

Het was een mooi weekeinde, waarbij de vrijdagavond met de officiële opening door Wilco van Bragt, een zeer gezellige avond was. Ook de zaterdag en zondag werd deze Expositie goed bezocht, al met al zijn er zo’n 225 personen op bezoek geweest. Onder hen natuurlijk ook NCN-leden, zoals Hans Haverkamp, Ludo Smulders en Karen de Heer.
Er was veel belangstelling voor de tentoongestelde foto’s en regelmatig werd er naar de fotograaf gevraagd om wat meer (achtergrond-) informatie over de betreffende foto. Ook ik heb verschillende personen gesproken en uitleg gegeven over mijn foto’s, waarvoor ik zeer veel waardering kreeg.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3132


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 18,19 en 20 november: Expositie AFV Kontrast Tilburg

Berichtdoor Genster » wo nov 23 2022 9:09 am

Oeps... gemist :(
Genster

Clublid
Berichten: 3893


Contacteer:


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten