Objectief voor trip naar New York

Alles dat niet in een van de overige secties over objectieven past, kan je hier kwijt

Onderwerp:

Re: Objectief voor trip naar New York

Berichtdoor Henri » wo mei 03 2017 10:02 am

Overigens wil eenieder met topplaten thuiskomen, maar dat ligt aan de fotograaf......
D500 + D750 // Tamron 24-70mm f/2.8 VC + Sigma 35mm fl/1.4 Art + AFS VR 105mm f/ 2.8G ED micro + AF-S 70-200mm f/2.8G ED VRII + AF-S 200-500mm, etc.etc.
Gebruikersavatar
Henri

Forumlid
Berichten: 192


Locatie: Hilversum
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Objectief voor trip naar New York

Berichtdoor Highlander » wo mei 03 2017 10:05 am

Het hangt er denk ik ook vanaf met wat voor foto`s wil je thuiskomen, een leuke reportage en herinnering aan de trip naar NY.
Of ga je daar heen om met tien top platen terug te komen, die aan de muur moeten.
Ga je alleen ?? of met nog een fotograaf, en heb je tijd voor de hierboven genoemde creativiteit ?? of loop je mee met een georganiseerde excursie en is de tijd beperkt en moet het eerste schot ook raak zijn.

Voor mijzelf neem ik de 24-70 mee in gevallen waar ik niet weet wat mij te wachten staat, altijd goed !! ik denk dat je 95% van de foto daarmee wel kunt maken, ook als je wel even creatief wilt zijn.
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6479


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Objectief voor trip naar New York

Berichtdoor Faiz » ma mei 08 2017 5:42 am

Even een handig tipje. Pas de tijd in jouw camera even aan naar de lokale tijd als je in NYC bent, in verband met het tijdsverschil (en weer terug naar de NL tijd als je vertrekt). ;)
Gebruikersavatar
Faiz

Forumlid
Berichten: 933


Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Overig objectieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten