18-55 lens met of zonder VR

Alles dat niet in een van de overige secties over objectieven past, kan je hier kwijt

Onderwerp:

18-55 lens met of zonder VR

Berichtdoor Kelseynijssen » ma feb 05 2018 1:53 pm

Hallo!

Op het moment heb ik de AF-P DX Nikkor 18-55 mm f/3.5-5.6G en de AF-S DX Nikkor 55-200 mm VR ll lenzen. Het viel me op dat de 18-55 lens geen VR heeft. Daarom ben ik online gaan kijken naar de 18-55 lens met VR en ben deze tegen een schappelijke prijs van €70,- tegengekomen op bepaalde websites.
Echter wordt precies dezelfde lens zonder VR ook voor €209,- aangeboden op deze website.

Kunnen jullie uitleggen wat het verschil is en waarom het juist wel of geen voordeel is om VR op je lens te hebben?
Kan ik beter mijn huidige lens behouden of voor slechts €70,- een nieuwe kopen en de zonder VR verkopen?

Ik heb beide lenzen nu in huis, de lens zonder VR was al in mijn bezit en met VR heb ik vandaag van de webshop ontvangen. Ik zie buiten het VR teken geen enkel verschil in beide lenzen.

Ik hoop op een verhelderende reactie van jullie! Bedankt!
Kelseynijssen

Forumlid
Berichten: 1


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: 18-55 lens met of zonder VR

Berichtdoor Oktay » ma feb 05 2018 4:52 pm

Hoiii,

Ik wil ook de nikon 18-55 mm VR kopen voor €70. Daarnaast heb je ook de nikon 50mm F1.8. Sry dat ik je vraag onderbreek, maar zijn deze lenzen gelijk?
Waarvoor gebruik jij de 18-55mm voor?

Groet,
Oktay
Oktay

Forumlid
Berichten: 104


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Overig objectieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten