Industriele locatie / graffitimuur Heerenveen e.o.

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.

Onderwerp:

Industriele locatie / graffitimuur Heerenveen e.o.

Berichtdoor Photojam » zo jul 13 2014 5:31 pm

Voor een lifestyle-interview ben ik op zoek naar een beetje een industriele/stadse locaties in Heerenveen en omstreken.
Ik kom zelf uit rotterdam en kom eigenlijk nooit in Friesland. Ik heb al gegoogeled en heb wel wat dingen gevonden maar die blijken vaak al lang weer afgebroken te zijn.

Het liefst zou ik een mooie bakstenen muur met graffiti als locatie hebben. Een oude fabriek zou geweldig zijn maar die zijn volgens mij lastig te vinden (als je er ook bij wilt kunnen zonder allerlei hekwerken). Het zijn foto's voor een interview met een BN-er dus ik wil het graag ook legaal houden en er dus geen urbex-achtige toestanden van maken.

Weet iemand een leuk stukje stad in Heerenveen (of ergens in de buurt daarvan) dat een beetje een wat rauwere look heeft dan schattige straatjes in de binnenstad?


Ik zoek een beetje zoiets:
Afbeelding

Maar sta natuurlijk ook open voor andere suggesties of ideeen die hetzelfde gevoel kunnen opwekken.
Iedereen die mee wil denken: alvast heel erg bedankt!
Photojam

Forumlid
Berichten: 1


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Industriele locatie / graffitimuur Heerenveen e.o.

Berichtdoor Léon Obers » zo jul 13 2014 7:23 pm

Photojam schreef:Het liefst zou ik een mooie bakstenen muur met graffiti als locatie hebben.

Suggestie via Google "afbeeldingen" en dan de individuele links doornemen of je daar iets kunt vinden. (Diverse links linken namelijk niet naar Heerenveen).
https://www.google.nl/search?q=Heerenve ... 87&bih=936
https://www.google.nl/search?q=Heerenve ... 87&bih=936
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruikersavatar
Léon Obers

Forumlid
Berichten: 14887


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: *****


Terug naar “Fotolocatie tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten