Berlijn

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.

Onderwerp:

Berlijn

Berichtdoor fotootjeklik » wo feb 11 2015 12:55 pm

Voor de mensen die van streetart en verlaten plekken/gebouwen houden dan is Berlijn the place to be om mooie foto's te maken! Elke keer als ik weer in Berlijn ben dan word ik weer helemaal vrolijk van al het moois dat ik er zie. Voor de verlaten gebouwen heb je ook allemaal speciale websites die je vertellen hoe je er komt en waar je op moet letten, erg interessant!
Gebruikersavatar
fotootjeklik

Forumlid
Berichten: 10


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor staal571 » wo feb 11 2015 2:28 pm

Toen ik de titel zag dacht dat we foto's te zien zouden krijgen, ik was benieuwd omdat ik Berlijn ook samen met Londen als mijn favoriete stad beschouw, helaas geen foto's

Gr Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor MarcoEos70D » wo feb 11 2015 2:39 pm

Daarom staat het topic ook in "locatie tips"... ;)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2329


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor Ingmar » wo feb 11 2015 2:50 pm

fotootjeklik schreef:Voor de verlaten gebouwen heb je ook allemaal speciale websites die je vertellen hoe je er komt en waar je op moet letten, erg interessant!


Heb je wellicht ook voorbeelden dan.

Grtz,
Ingmar
Grtz Ingmar
D700, Sigma 70-200F 2.8 OS, Nikon 24-70 f2.8, Nikon 16-35 F4, Nikon 85 mm AF-D 1.4 , Godox ad360II, Godox TT600 en nog wat andere zooi
Gebruikersavatar
Ingmar

Clublid
Berichten: 535


Locatie: Amsterdam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor fotootjeklik » vr feb 13 2015 10:32 am

Ik heb een hele hoop foto's maar die zijn met mijn 'normale' camera gemaakt en durf ik hier niet te laten zien op dit Nikon forum, haha. Ben sinds kort pas een trotse eigenaar van een Nikon D7100 :D. Er staat ook alweer een nieuwe trip naar Berlijn op de planning dus zodra ik er weer ben geweest, zal ik ze laten zien. Weten jullie trouwens een goede, betrouwbare plek waar ik mijn foto's in de cloud kan opslaan? Ik hoorde iets over Strato data opslag, maar aangezien er zoveel aanbieders zijn, zie ik door de bomen het bos niet meer dus tips zijn welkom!

Ingmar schreef:Heb je wellicht ook voorbeelden dan.

Een van mijn favoriete websites is: http://www.abandonedberlin.com/, hier staan echt tientallen plekken op een rij met een aantal foto's zodat je een idee krijgt van de plek en korte uitleg. Zeker de moeite waard een kijkje te nemen.
Gebruikersavatar
fotootjeklik

Forumlid
Berichten: 10


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor CaptainHook » vr feb 13 2015 10:44 am

En omdat dit topic tot nu toe fotoloos is, gooien we er maar wat plaatjes uit Berlijn tegenaan:

https://www.flickr.com/photos/chasa-ima ... 5129/show/
weliswaar uit 2011. Maar het blijft een interessante wereldstad!
Zeker als je, zoals ondergetekende, er voor het laatst geweest bent, toen de Muur er nog stond. 8) En om dan 30 jaar later nog eens terug te komen is een wereld van verschil. :oohh:
CaptainHook



Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor Patrick » vr feb 13 2015 11:09 am

Ik heb ook wel een setje Berlijn. Ik ben er nog steeds mee bezig; ik heb nog veel meer van mijn 5 dagen berlijn afgelopen zomer. Geen verlaten gebouwen trouwens voor mij; ik ben vooral een straatfotograaf.

https://www.flickr.com/photos/pput/sets/72157646899657860
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor fotootjeklik » di feb 17 2015 8:52 am

Hele mooie foto's! Mijn vingers beginnen meteen te kriebelen want ik wil ook weer! Haha! Ik moet nog even wachten..
Gebruikersavatar
fotootjeklik

Forumlid
Berichten: 10


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor EdvandeZilver » di feb 17 2015 8:44 pm

Gebruikersavatar
EdvandeZilver

Forumlid
Berichten: 3143


Locatie: De Liemers
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Berlijn

Berichtdoor Michele » wo feb 18 2015 6:44 pm

oooooh een sixtomat!
Choose life, drive Maserati!
www.cars-at-speed.com
Gebruikersavatar
Michele

Forumlid
Berichten: 562


Locatie: Achtuhr duh duinuh
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Fotolocatie tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten