Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.

Onderwerp:

Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Berichtdoor D-M » ma okt 05 2015 12:56 pm

Weet iemand een leuke plek in Noord-Brabant? Graffiti of verlaten gebouw/loods/molen/ed?

Ben van de week naar een graffiti muur in Breda geweest.
In Roosendaal zit er een graffiti loods, maar die meneer reageert niet echt op mijn berichten.. (zou alleen op woensdagavond vrij toegankelijk zijn, de rest op afspraak).

Nog wat tips?

Dorp DOEL lijkt me ook gaaf een keer heen te gaan, maar dat is best weer een eindje uit de buurt.
Zo in de buurt van Breda of Roosendaal.

Ben benieuwd of jullie nog iets leuks weten :)
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Berichtdoor PatrickMeier » zo jul 17 2016 11:41 am

Als je Graffiti interessant vind, dan moet je eigenlijk eens naar Eindhoven rijden, daar hebben ze "de Berenkuil". Dat is een verkeersplein met twee verdiepingen, een voor autoverkeer en een verlaagde voor fietsen en brommers. De muren van De Berenkuil worden als graffiti wall gedoogd en daar staan de meest mooie werken op de muur. Eens in de zoveel tijd wordt alles overschilderd en kunnen er weer nieuwe werken gemaakt worden. Maar niet alleen de muren worden als doek gebruikt, ook bomen, lantaarnpalen en het fiets/voetpad. Zeer de moeite waard als je van graffiti fotografie houdt. Ow kanttekening, de Berenkuil is vrij toegankelijk.
PatrickMeier

Forumlid
Berichten: 10


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Berichtdoor D-M » di aug 16 2016 8:53 am

O bedankt voor de info!

Ik heb pas ook een leuk plekje gevonden in Breda bij Belcrum Beach. Soort industrieterrein met oud benzinepompje, vervallen boot. Ik had 2 oldtimer auto's erbij geregeld. Plaatje compleet. Was ook gaaf.
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Berichtdoor D-M » do sep 22 2016 11:26 am

Nog ff een up-je.
Ik zoek voor onze eigen zwangerschapsshoot een leuke stoere locatie in de buurt van Roosendaal/Breda/Etten-Leur.

Zou graag naar de Leerfabriek gaan in Oisterwijk, maar is net wat te ver voor onze eigen fotograaf. Nu zit ik eraan te denken de foto's zelf te maken met zelfontspanner, maar niet heel praktisch met dikke buik en een 2 jarige die er ook nog bij loopt. Misschien kan ik iemand vragen met mijn camera te fotograferen zodat ik zelf kan bewerken.
Dus zoek een fabriekachtige locatie. Mag betaald. Niet illegaal dit keer :P
Suikerfabriek vind ik niet zo uniek meer, zijn al veel zwangere stelletjes geweest.
Shoot zal in januari zijn. Graag wel gewoon binnen en veilig (douaneloods in Essen valt ook af ivm onze 2 jarige dochter ;) )

Ideetjes?!
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Gezocht: urban locatie Noord-Brabant

Berichtdoor Cyrus » vr sep 23 2016 1:45 pm

Niet helemaal exact in de regio maar probeer eens Spoorzone 013 in Tilburg. Een paar ruimten (zoals de Loc-hal) is te reserveren voor een fotoshoot. Kwestie van contact opnemen met de beheerder en afspreken :)
Groeten,
Edwin

flickr - website
Gebruikersavatar
Cyrus

Clublid
Berichten: 3338


Locatie: NH
Contacteer:


Terug naar “Fotolocatie tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten