Kind fotografie locatie

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
Abbas
Forumlid
Forumlid

Kind fotografie locatie

Bericht door Abbas » vr apr 15 2016 10:50 am

Beste mede fotografen,

Klant wil een fotoshoot van hun 1 jarige dochter en ook voor hunzelf. Nu ben ik naar mooie plekken aan het zoeken. Hebben jullie misschien tips voor locaties wat past bij een kind van 1 jaar?
Ik heb zelf de Veluwe op het oog (staat al lange tijd op mijn lijst om daar een keer te fotograferen)

Abbas

justme
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Kind fotografie locatie

Bericht door justme » vr apr 15 2016 10:57 am

het is voorjaar, dus een mooi bollenveld of andere velden doet het altijd goed.
Daarnaast met het creatief omgaan met standpunten en compositie wordt de omgeving al minder belangrijk.

Abbas
Forumlid
Forumlid

Bericht door Abbas » vr apr 15 2016 11:07 am

wiebeterpstra schreef:het is voorjaar, dus een mooi bollenveld of andere velden doet het altijd goed.
Daarnaast met het creatief omgaan met standpunten en compositie wordt de omgeving al minder belangrijk.
Dankjewel. De omgeving kan idd minder belangrijk worden, alleen de klant denkt anders dan een fotograaf haha

Nikkormaat
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Nikkormaat » vr apr 15 2016 4:51 pm

Wil de klant het kind tijdens een activiteit of juist geposeerd? Kinderen ook kleintjes zijn doorgaans gek met water / zand bij een vennetje, een grasveldje met bloemetjes. Misschien hiervoor nu nog te vroeg in het jaar. Laag standpunt, door jij als fotograaf op jouw buik, geeft leuk effect.
In 60 jaar van Diana, Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80, D750, Z6 ll naar Z6III
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er zijn steeds meer mogelijkheden en iets nieuws te leren.

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”