Kind fotografie locatie

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.

Onderwerp:

Kind fotografie locatie

Berichtdoor Abbas » vr apr 15 2016 10:50 am

Beste mede fotografen,

Klant wil een fotoshoot van hun 1 jarige dochter en ook voor hunzelf. Nu ben ik naar mooie plekken aan het zoeken. Hebben jullie misschien tips voor locaties wat past bij een kind van 1 jaar?
Ik heb zelf de Veluwe op het oog (staat al lange tijd op mijn lijst om daar een keer te fotograferen)

Abbas
Gebruikersavatar
Abbas

Forumlid
Berichten: 104



Onderwerp:

Re: Kind fotografie locatie

Berichtdoor justme » vr apr 15 2016 10:57 am

het is voorjaar, dus een mooi bollenveld of andere velden doet het altijd goed.
Daarnaast met het creatief omgaan met standpunten en compositie wordt de omgeving al minder belangrijk.
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Kind fotografie locatie

Berichtdoor Abbas » vr apr 15 2016 11:07 am

wiebeterpstra schreef:het is voorjaar, dus een mooi bollenveld of andere velden doet het altijd goed.
Daarnaast met het creatief omgaan met standpunten en compositie wordt de omgeving al minder belangrijk.

Dankjewel. De omgeving kan idd minder belangrijk worden, alleen de klant denkt anders dan een fotograaf haha
Gebruikersavatar
Abbas

Forumlid
Berichten: 104



Onderwerp:

Re: Kind fotografie locatie

Berichtdoor Nikkormaat » vr apr 15 2016 4:51 pm

Wil de klant het kind tijdens een activiteit of juist geposeerd? Kinderen ook kleintjes zijn doorgaans gek met water / zand bij een vennetje, een grasveldje met bloemetjes. Misschien hiervoor nu nog te vroeg in het jaar. Laag standpunt, door jij als fotograaf op jouw buik, geeft leuk effect.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2775


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Fotolocatie tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten