Magic world of lights in Roermond

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.

Onderwerp:

Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor Wally118 » wo apr 27 2016 6:22 pm

Er is weer iets heel nieuws te beleven in Nederland: Magic World of Lights. Een unieke ervaring waarbij je via 80.000 LED-lichten een fascinerende toer rond de wereld maakt, langs wereldsteden, befaamde monumenten en spannende natuurgebieden. Gewoon in Roermond, pal naast het Designer Outlet.

Magic World of Lights is één bron van herkenning. In een droomwereld met de meest fantastische lichtshows passeer je iconen als Hollandse windmolens, Atomium, Brandenburger Tor, Eiffeltoren, Big Ben, Tower Bridge, Toren van Pisa, Colosseum, Vrijheidsbeeld, Mount Rushmore, Chinese Muur, het regenwoud en de onderwaterwereld. Elk met hun eigen wetenswaardigheden. Verrassend en leerzaam voor jong en oud.

Magic world of lights
Grtz, Walter.

Nikon D850 + Z8 en diverse glaasjes
Flickr
Instagram
Wally118

Clublid
Berichten: 902


Locatie: Ittervoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor LJ-Jochem » wo apr 27 2016 7:00 pm

Ah... een soort China light in Roermond. Leuk! Staan altijd wel mooie kunstwerken tussen en leuke fotografie objecten. Eens kijken of we hier tijd voor kunnen maken.
Groet, Jochem

| Nikon D750 | Samyang 14mm f/2.8 IF ED UMC AE | Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD | Tamron SP 90mm f/2.8 Di VC USD | Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 |Yongnou Speedlight YN568EX |
|Flickr | 500px
|
Gebruikersavatar
LJ-Jochem

Clublid
Berichten: 734


Locatie: Beesd
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor Wally118 » wo apr 27 2016 7:02 pm

Ik kan alleen op de site nergens terugvinden tot wanneer dit hier zou zijn... Ik kan me niet voorstellen dat dit hier jaren zal blijven...
Grtz, Walter.

Nikon D850 + Z8 en diverse glaasjes
Flickr
Instagram
Wally118

Clublid
Berichten: 902


Locatie: Ittervoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor cvschijndel » wo mei 04 2016 8:17 am

het is de bedoeling dat dit evenement er een jaar blijft staan . het is een grote hal waar alles ruim is opgezet . ik ben gisteren daar geweest om te fotograferen , en het is een echte aanrader .
persoonlijk vind ik het mooier als china light toen in de heemtuin van de universiteit van utrecht en africa by light in de beekse bergen .
om er te komen is momenteel moeilijk wegens werkzaamheden . je moet om de fabrieksgebouwen heen rechts van de grote parkeerplaats bij het winkelcentrum .
cvschijndel

Forumlid
Berichten: 73


Locatie: den bosch
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor HH nikon » wo jul 27 2016 11:19 am

Keek net even op de site maar helaas;
"Magic World of Lights permanent gesloten"
No Guts No Glory!
HH nikon

Forumlid
Berichten: 118


Locatie: Stein (Limburg)
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor cvschijndel » zo jul 31 2016 8:09 am

Jammer dat het nu ineens door omstandigheden permanent gesloten is . Zoals je op de site al bij de foto's kunt zien was het een mooie evenement om foto's te maken .
Waarschijnlijk krijg je zulke verlichte beelden eind dit jaar weer te zien op safaripark de Beekse Bergen bij Tilburg . Dit was vorig jaar voor het eerst en wordt zo goed als zeker herhaald .
Het thema is dan wel aangepast aan de lokatie , dus veelal dieren die je in dierentuinen voorkomen .
Houdt indien je belangstelling hebt de site van het safaripark de Beekse Bergen in de gaten .



Met vriendelijke groeten ,
Christ van Schijndel .
cvschijndel

Forumlid
Berichten: 73


Locatie: den bosch
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Magic world of lights in Roermond

Berichtdoor Wally118 » zo jul 31 2016 2:31 pm

Het is inderdaad failliet... Ik was dit draadje ondertussen al helemaal vergeten...
Grtz, Walter.

Nikon D850 + Z8 en diverse glaasjes
Flickr
Instagram
Wally118

Clublid
Berichten: 902


Locatie: Ittervoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Fotolocatie tips”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten