Gratis: Fotopapier
- Ronald53
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Gratis: Fotopapier
Uit een erfenis is dit bij mij gekomen. Ik schat dat elke verpakking nog ca. 50% gevuld is. Leeftijd onbekend (hoe houdbaar is dit?). Liefst ophalen in gemeente Bergen NH. Kan het ook meenemen naar Uiltopia, komend weekend.

Ik fotografeer, dus ik ben.
- kiek
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Gratis: Fotopapier
Ik wil het graag hebben als het er nog is. Kom je ook naar het Archeon. Daar ben ik namelijk ook.
groet,
Annemiek
groet,
Annemiek
---------------------------
Groeten, Kiek (Annemiek)
Nikon Z8 & Zf, Z Lenzen in bereik 14 tot 600mm, FTZii, Z converters, Laowa 15mm F2.0 Zero-D en analoog Nikon spul
Groeten, Kiek (Annemiek)
Nikon Z8 & Zf, Z Lenzen in bereik 14 tot 600mm, FTZii, Z converters, Laowa 15mm F2.0 Zero-D en analoog Nikon spul
- kiek
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoi Ronald,
Mijn partner (ook NCN lid) wil het papier wel ophalen als bij het BP-station net voor afslag Nieuwegein kunt stoppen. Is dat mogelijk.
Mijn partner (ook NCN lid) wil het papier wel ophalen als bij het BP-station net voor afslag Nieuwegein kunt stoppen. Is dat mogelijk.
---------------------------
Groeten, Kiek (Annemiek)
Groeten, Kiek (Annemiek)
- Ronald53
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zie je PB!kiek schreef:Hoi Ronald,
Ik fotografeer, dus ik ben.