Lijnen
Mooi of afgezaagd?
Lijnen
Onderwerp:
Re: Lijnen
Op zich mooi deze trappen en lijnen in passend zwart/wit maar ik mis een extra element zoals een persoon in beweging om het beeld meer spanning te geven.
Onderwerp:
Mooie grijstinten, geen uitgebeten lichte partijen en geen dichtgelopen partijen.
Ook fraaie compositie.
Ik mis spanning. Iets wat de relatieve harmonie doorbreekt. Dat kan zijn een mens, een hond of een volle vuilniszak. Ik noem maar wat.
Ook fraaie compositie.
Ik mis spanning. Iets wat de relatieve harmonie doorbreekt. Dat kan zijn een mens, een hond of een volle vuilniszak. Ik noem maar wat.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
https://www.annohuidekoper.nl/
Onderwerp:
Ik volg beide voorgangers. Goede foto verder met lichte en donkere vlakken. Goede ZW omzetting.
Nikon Z9 | Z6 III | Z14-24 / 2.8 | Z28 / 2.8 | Z24-70 / 2.8 | Z24-120 / 4 | Z70-200 / 2.8 | Z180-600 / 5.6-6.3 | TC2x | Ricoh GRIII
Mijn foto’s vind je op Flickr.
Mijn foto’s vind je op Flickr.
Onderwerp:
Ik sluit me voor wat betreft de techniek grotendeels aan bij de anderen, er hadden misschien iets meer hooglichten in gemogen. Maar wat ik mis is de spanning. Er zit niet iets in als van: Wat zit er om de hoek? Of aan het eind van die trap? Waar zou je naar toe willen, boven of beneden? Ook zoiets als een achtergelaten wit koffiebekertje had hier niet misstaan, denk ik.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Onderwerp:
Wat een heerlijke foto. Ik mis niets. En zeker geen vuilniszak. Mooi sereen beeld met veel sfeer. Vind ik dan.
Groet Bert
Onderwerp:
Bert vD schreef:Wat een heerlijke foto. Ik mis niets. En zeker geen vuilniszak.
Ik eigenlijk ook niet. Maar ik ben en blijf onzeker over mijn fotoos omdat ik een beginneling ben ivm de expertise hier.
Onderwerp:
Laat die onzekerheid maar varen, als je zo binnen de club meedoet en activiteiten bijwoont gaat het doorgaans best hard met het toenemen van kennis en kunde aangaande de Nikon spullen. Althans dat heb ik destijds ervaren. Leren van elkaar en over en weer tips uitwisselen en ervaringen delen. Dat maakt ook de club!!
Veel plezier hier en met je regiocoordinatorschap.
Veel plezier hier en met je regiocoordinatorschap.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. In transitie naar Nikon Z met nog mooiere spullen. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. In transitie naar Nikon Z met nog mooiere spullen. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr