loopgraaf fort de Roovere

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Bremzie » zo feb 20 2011 12:33 pm

Hier ga ik regelmatig met de hond lopen. Het is een oud fort in Halsteren. Vroeger zag je er bijna niks meer van, er was volgens mij al een halve eeuw niks meer aan gedaan. Nu hebben ze laatst de vormen weer in ere hersteld en er deze loopgraaf doorheen gelegd.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

deze heb ik een tijdje geleden gemaakt
3
Afbeelding

hier nog een linkje voor een overzicht van het fort (voor de geïnteresseerde)

http://www.bndestem.nl/regio/bergenopzoom/7946844/De-haarscherpe-lijnen-van-fort-De-Roovere.ece
Bremzie



Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Ree » zo feb 20 2011 3:28 pm

Mooie foto's.
Kleuren gaaf.. compo's goed en mooi de spiegeling gevangen.
Jammer dat je die zwart wit erbij geplaatst hebt, valt erg buiten de serie.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Gebruikersavatar
Ree

Forumlid
Berichten: 952


Locatie: Den Helder

Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Deavit » zo feb 20 2011 3:32 pm

Heerlijke foto's die eerste 2!
Inderdaad had ik nummer 3 er ook uit gelaten. Maar nummer 2 vind ik echt vet. Compositie, toning, top!
Deavit



Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor ATOR » zo feb 20 2011 5:43 pm

Foto 2 is fenomenaal!
Gebruikersavatar
ATOR

Clublid
Berichten: 2850


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Bremzie » zo feb 20 2011 6:01 pm

wow, leuke reacties! Dank jullie wel.

Foto 3 moet je eigenlijk los zien, die heb ik geplaatst omdat daar hetzelfde onderwerp inzit.

grBr
Bremzie



Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Bremzie » zo feb 20 2011 6:03 pm

oja, nog een detail: In de laatste foto zie je heel de loopgraaf, op foto 2 kun je zien dat het pad door het water volgelopen is.

grBr
Bremzie



Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor weimaraner » zo feb 20 2011 7:31 pm

Nummer twee vind ik echt een superplaat - vind de kleuren ook mooi gekozen. Nooit gedacht dat je daar nog zulke mooie foto's van kon maken (ben er een klein jaar geleden geweest en toen was het nog niet veel bijzonders). Ennuehhh ... het is een fortgracht, geen loopgraaf; anders hadden de soldaten destijds wel hele natte voeten gehad. :wink:
Gebruikersavatar
weimaraner

Clublid
Berichten: 2294


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: loopgraaf fort de Roovere

Berichtdoor Bremzie » zo feb 20 2011 7:53 pm

weimaraner schreef:Nummer twee vind ik echt een superplaat - vind de kleuren ook mooi gekozen. Nooit gedacht dat je daar nog zulke mooie foto's van kon maken (ben er een klein jaar geleden geweest en toen was het nog niet veel bijzonders). Ennuehhh ... het is een fortgracht, geen loopgraaf; anders hadden de soldaten destijds wel hele natte voeten gehad. :wink:


dat houten looppad door het water word het loopgraaf genoemd, en die loopt inderdaad door de gracht. Ik ben trouwens benieuwd hoe het er straks uitziet als er gras op staat. Momenteel is het daar nog maar dor zoals je ziet...

grBr
Bremzie




Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten