Chateau Gramophone

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

Re: Chateau Gramophone

Berichtdoor strangeartefact » za feb 11 2017 4:59 pm

Oud draadje met nieuw leven.
Mij verbaasd de lichte achterdocht over het hoe en waarom van zulke locaties. Waarom Ruud niet reagaeert weet ik niet, maar als mede urbxer kan ik toch zeggen dater niks stiekums is aan urbex, natuurlijk wordt er helaas gestaged maar behangrollen van de muur aftrekken zodat ze mooi hangen.....nou lijkt me wat ver gezocht. Borden nog op tafel, gedekte bedjes,ja! Ik ga urbexen, niet huishouden ;) Dat tref je als je bij de eerste lichting bent gewoon zo aan.
Veel locaties beginnen heel mooi, als een tijdscapsule en eindigen zoals de zw foto's haha gethrashed en leeggehaald.
Bijna leeg hier....
Gebruikersavatar
strangeartefact

Forumlid
Berichten: 2857


Locatie: Zutphen
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Chateau Gramophone

Berichtdoor ben42 » zo feb 12 2017 1:11 pm

strangeartefact schreef:Oud draadje met nieuw leven.


Tja, het oude draadje is nieuw leven in geblazen door een nieuwe bezoeker. Iedereen overkomt het wel een keer dat ze reageren op een berichtje dat al ver voorbij de uiterste houdbaarheidsdatum is. (Ik ook zei de gek). Verder laten nieuwe lingen nog wel eens een vraag vallen in een forum zonder ooit meer terug te komen voor het antwoord.

maar ook de nieuweling krijgt van mij het voordeel van de twijvel, er wordt een vraag gesteld en daar geef ik dan serieus antwoord op. Dan hoop ik maar dat dat antwoord gewaardeerd wordt, maar eigenlijk reken ik er op dat het antwoord op niet vruchtbare bodem valt. met het geven van het antwoord heb ik eerst nog even gewacht, maar uiteindelijk had ik gisteren wat tijd en toen toch maar geantwoord. Tja fotografie en ook dit forum is het een hobby, het hoeft niet altijd wat op te leveren.

Ben
XD7/X700/F70/D70/SB-700/D7000/D7700
Gebruikersavatar
ben42

Moderator
Berichten: 2610


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten