De wielerronde

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

De wielerronde

Berichtdoor Ronald Jan » zo nov 10 2013 10:59 am

Na de kortebaan komt bij ons de wieler ronde.
f1Afbeelding
f2
Afbeelding
f3
Afbeelding
f4
Afbeelding
f5
Afbeelding

Ja ze zijn aan de kleine kant.
Sony a1 Sony 200-600.
Ronald Jan

Clublid
Berichten: 770


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: De wielerronde

Berichtdoor a90 » zo nov 10 2013 11:42 am

ISO 3600 gebruiken met diafragma F20 op klaarlichte dag om een langzaam voorbijrijdende auto te fotograferen, dat is vreemd.

Nog afgezien dat de plaatjes inderdaad klein zijn zoals je schrijft, zijn de gebruikte instellingen bij de foto's ook wel bijzonder. Ik zie dat je dat handmatig hebt ingesteld, kun je dat eens toelichten ?

Overigens vind ik de foto's niet heel spectaculair, het hoekje is wel leuk zo maar ik had wat meer naar rechts gaan staan en had vooral vanuit een lager standpunt ingenomen en wat meer ingezoomd.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Gebruikersavatar
a90

Clublid
Berichten: 4882


Locatie: Nieuw Vennep
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: De wielerronde

Berichtdoor Jumpjiving » zo nov 10 2013 11:44 am

Je wilt commentaar?
Ik kom niet verder dan ja dit zijn foto's van een wielerronde.

Zo klein geplaatst kan ik er niets mee
Jumpjiving

Forumlid
Berichten: 1449


Locatie: Wageningen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: De wielerronde

Berichtdoor Ronald Jan » zo nov 10 2013 12:37 pm

a90 schreef:ISO 3600 gebruiken met diafragma F20 op klaarlichte dag om een langzaam voorbijrijdende auto te fotograferen, dat is vreemd.

Nog afgezien dat de plaatjes inderdaad klein zijn zoals je schrijft, zijn de gebruikte instellingen bij de foto's ook wel bijzonder. Ik zie dat je dat handmatig hebt ingesteld, kun je dat eens toelichten ?

Overigens vind ik de foto's niet heel spectaculair, het hoekje is wel leuk zo maar ik had wat meer naar rechts gaan staan en had vooral vanuit een lager standpunt ingenomen en wat meer ingezoomd.

Ik kwam er later achter ik had hem over genomen van mijn kleindochter die mocht er foto's mee maken op haar manier dus vandaar.
Sony a1 Sony 200-600.
Ronald Jan

Clublid
Berichten: 770


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: De wielerronde

Berichtdoor a90 » zo nov 10 2013 1:22 pm

Mocht het zijn dat je de camera nog aan het verkennen bent, er zit een symbooltje op de draaiknop die eruit ziet als een rennend poppetje. Dit is de sportstand en die kun je met dit soort fotografie dan het beste kiezen.

Het is de selectie na het bloemetje.

Afbeelding
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Gebruikersavatar
a90

Clublid
Berichten: 4882


Locatie: Nieuw Vennep
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten