Gitaarles

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

Gitaarles

Berichtdoor Peut » vr nov 22 2013 1:44 pm

Gisteren samen met mijn vriendin naar haar eerste gitaarles sinds jaren geweest, mooie gelegenheid om wat foto's te maken. Gezien de kleine ruimte en weinig licht toch twee voor mij geslaagde opnames.

Wat kan er eventueel nog verbeterd worden?

Grtz,
Robert

Afbeelding
Gitaarles Marina by Robert Delpeut, on Flickr

Afbeelding
Gitaarles Marina by Robert Delpeut, on Flickr
Peut

Forumlid
Berichten: 116


Locatie: Wijk en Aalburg
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Gitaarles

Berichtdoor Oberonald » vr nov 22 2013 2:28 pm

Op beide foto's zie ik niet iets waaruit ik duidelijk opmaak dat het gitaarles is. (Of het moet de ietwat weifelende blik in haar ogen zijn.) Als ik dat even terzijde schuif dan vind ik foto 2 verreweg het mooist. Zou misschien nog net iets mooier zijn geworden als ze 1 of meerdere snaren net "te pakken" zou hebben gehad. (Actie in de snaren.)

En bij dit soort foto's vraag ik me ook al snel af hoe die er in kleur uit zou hebben gezien. Persoonlijk ben ik niet zo van zwart-wit maar dat is natuurlijk ook maar een voorkeur ;-)
Oberonald



Onderwerp:

Re: Gitaarles

Berichtdoor jac49 » vr nov 22 2013 9:57 pm

Vindt foto 2 heel mooi ,de scherpte ligt voor mij op de juiste plaats, ook de Z/W is fraai ,ik ben daar dan ook een fan van .
Trouwens zo te zien is je vriendin niet helemaal vreemd met de gitaar. 8)
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
jac49

Forumlid
Berichten: 2389


Locatie: Gemeente Roerdalen. Limburg
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Gitaarles

Berichtdoor Peut » za nov 23 2013 5:29 pm

Ronald, Jac,

Bedankt voor de reacties! Foto 2 is voor mij ook de mooiste.
Het vastleggen van hetgeen waar ze mee bezig was 'gitaarles' was voor mij lastig vast te leggen, kleine ruimte met weinig licht en de enige lichtgevoelige lens die ik heb is een 50mm 1.8. Daarnaast wilde de docent ook nog eens niet op de afbeeldingen voorkomen. ;)

Ze speelt inderdaad al jaren gitaar, Jac. Ze wilde weer wat les gaan nemen en zodoende voor mij een leuke gelegenheid foto's te maken!

Grtz,
Robert
Peut

Forumlid
Berichten: 116


Locatie: Wijk en Aalburg
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten