Amsterdam, station 1

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

Amsterdam, station 1

Berichtdoor annoh » do okt 12 2023 9:35 am

Afgelopen zaterdag was er een doe-dag georganiseerd door de Fotobond in Amsterdam. Samen met 2 collega fotografen er heen gegaan. Niet met de auto maar met de trein om onderweg nog wat te zien.
Afbeelding
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
Online
annoh

Forumlid
Berichten: 370


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Amsterdam, station 1

Berichtdoor gvdnberg » do okt 12 2023 9:44 am

Een rustig en evenwichtig zwart/wit beeld, waarbij het gehaaste, wat op een station altijd wel voorkomt, toch ook in beeld is. De toegangspoortjes centraal in beeld geven een krachtige uitstraling. Mooie verdeling van lichte en donkere delen en het bijzondere standpunt maken de foto aantrekkelijk om naar te kijken.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3133


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amsterdam, station 1

Berichtdoor annoh » za okt 14 2023 8:19 am

@Gerrt,
Dank voor je commentaar. Ik was inderdaad op zoek naar een rustig beeld in de geordende chaos die we station noemen. Ik had er eigenlijk een serie van 3 willen maken maar ik ben gestrand bij 2.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
Online
annoh

Forumlid
Berichten: 370


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Amsterdam, station 1

Berichtdoor jan24 » za okt 14 2023 9:44 am

Zag deze foto voor de 1e keer en snapte niet wat ik zag, althans het verband met de titel.
Nu pas zie ik het, goed kijken naar een foto, in laten werken blijft het devies.
Mooie plaat, mag dit soort fotografie wel.
Nikon D7500
Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di VC HLD B023N
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR A16N II
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD A005N II
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD F004N
Nissin Di622 Mark II
Panasonic Lumix TZ90
FLICKR!
jan24

Clublid
Berichten: 1821


Locatie: Apeldoorn
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten