Scheepssloperij Mumbai

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

Re: Scheepssloperij Mumbai

Berichtdoor Frans Martens » di jan 23 2024 10:18 pm

Prachtige locatie Anno. Volgens mij ben ik de eerste met wat kritische nootjes. Maar aangezien er 5 sterretjes bij je profiel staan denk ik dat je wel wat kan hebben.
Foto 1 vind ik ok maar die staat net niet recht, met de hoge flat als referentie.
Bij foto 2 vind ik de elementen rechtsboven de foto uit balans trekken, mede door het rood van de vaten.
Van foto 3 vind ik het jammer dat de scherpte niet op het gezicht ligt, ik vraag me sowieso af waar de scherpte ligt.
Nr 4 vind ik wel fijn.
Nr 5 beetje donker.
Met vriendelijke groet, Frans.
Frans Martens

Clublid
Berichten: 1999


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Scheepssloperij Mumbai

Berichtdoor annoh » do jan 25 2024 10:01 am

Frans,

Dank voor je inhoudelijke reactie!

Foto 1 is voor mij een niet-niet foto. Ik kreeg de schepen die er lagen niet 'mooi' in beeld. Ik zal kijken naar de stand van de gebouwen.
Foto 2. Deze foto heb ik met en zonder drums. We hebben een andere smaak, in mijn beleven oogt de foto saai zonder drums. Daarnaast zijn die drums wel een onderdeel van de locatie, deze locatie is verre van clean. Overigens, nagenoeg alle foto's die ik hier maak ogen rommeliger dan ik zelf gewend ben. Maar dat is India.
Foto 3 groot bestand is scherp, ik zal eens kijken wat met het verkleinen gebeurd is.
Foto 5, ik vind in dit geval het contrast wel passen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je deze foto (te) donker vindt.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
annoh

Forumlid
Berichten: 369


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten