zonsondergang

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

zonsondergang

Berichtdoor annoh » do feb 15 2024 9:08 am

Blijft een bijzonder moment. Loop je in de woestijn en je komt een koppeltje camels tegen incl. 2 herders.
Afbeelding
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
annoh

Forumlid
Berichten: 369


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: zonsondergang

Berichtdoor Patrick » do feb 15 2024 10:09 am

In een woestijn is dat toch juist niet ongebruikelijk? :mryellow:

Ik denk dat je uit dit beeld een veel sterkere omzetting kan halen. Deze vind ik persoonlijk erg vlak...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26853


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: zonsondergang

Berichtdoor annoh » do feb 15 2024 11:13 pm

Dank voor tip, foto oogt vlak. Ik ben met het bestand aan de slag gegaan, genoeg ruimte voor verbetering.

Overigens, dit soort beesten worden in India steeds schaarser vanwege overtolligheid.
Wat digitale spulletjes en een analoog setje bestaande uit Nikon F2A en een Nikkor 50mm/1.4.
https://www.annohuidekoper.nl/
annoh

Forumlid
Berichten: 369


Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: zonsondergang

Berichtdoor gvdnberg » vr feb 16 2024 8:46 am

En woestijnen zijn doorgaans zo groot dat je er dagen in kunt lopen zonder iemand of een dier te zien, dat wordt dus alleen maar erger.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3133


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 63 gasten