Alle NIK software voor €149,-

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor wblink » ma mar 25 2013 4:24 pm

Willem.
wblink

Forumlid
Berichten: 1325


Locatie: Gendt

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Wiljo » ma mar 25 2013 4:37 pm



Software to the people!

Mooie prijsverlaging! Begin nu wel serieus te twijfelen om Lightroom in combinatie met deze set plugins aan te schaffen...
Gebruikersavatar
Wiljo

Forumlid
Berichten: 936


Locatie: APELDOORN
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Florina » ma mar 25 2013 5:06 pm

Hebben jullie evt een idee hoe lang deze aanbieding blijft bestaan?

Ik heb namelijk alle software al maar ben zo stom geweest de CD kwijt te raken met productnummers
en nu heb ik dus net gisteren een mail met aankoopbon naar NIK gestuurd in de hoop op nieuwe productnummers.
(want op nieuwe computer geïnstalleerd)
Maar als die mij geen nummers willen geven dan is dit natuurlijk wel een aardige aanbieding.

Iemand enig idee of NIK mij nieuwe nummers zal geven? Gelukkig nog nooit zoiets bij de hand gehad.
Gebruikersavatar
Florina

Clublid
Berichten: 457


Locatie: Flevoland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Kroontje » ma mar 25 2013 5:49 pm

Het is zo netjes dat ik geld terug krijg, omdat ik binnen 30 een plug-in heb gekocht.
Maar dat duurt ook 30 dagen ;) Nette actie :mryellow:

Kroontje
Kroontje



Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor André » ma mar 25 2013 6:12 pm

Als je bij betaling ook nog eens de promocode DZISER invoert, krijg je ook nog eens 25% korting, dus iets van 126 dollar, en is dat niet iets van 100 euro ????
Deze promocode staat als tip vermeld in de reacties onder het artikel, ik weet dus niet 100% zeker of je deze code zomaar mag gebruiken. Hij werkt wel !!!

Ik heb persoonlijk eigenlijk geen idee of deze plugins echt een meerwaarde hebben als je zo als ik eigenlijk je foto's alleen maar wat eenvoudig bijwerkt.
Als dit wel zo is, heb ik die 100 euro er nog wel voor over. Kan iemand mij dit vertellen ????
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Florina » ma mar 25 2013 6:22 pm

Andre,
ik gebruik het wel vrij veel, maar het ligt er inderdaad erg aan wat je ermee wil doen.
De pakketten zijn erg divers, zwart/wit omzetting, ruis verminderen, delen van foto verscherpen, en wat ik veel gebruik zijn de filters. Daar zijn leuke dingen mee te doen, maar het is wel iets waar je van moet houden en je foto's zich voor moeten lenen.
Ook een mooi pakket is dat van photosuite van oneone software, daarin zit ook iets inzake portretten. Die kost 79/149/199 euro of dollar.

Maar alle bovenstaande zaken hebben een gratis demo en ik zou dan toch zeker dat even proberen om te zien of je er iets mee wil/kunt. Anders is ca 100 euro nog veel :|
Gebruikersavatar
Florina

Clublid
Berichten: 457


Locatie: Flevoland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Onno » ma mar 25 2013 6:25 pm

Als je de kortingscode MORETHANWORDS15 gebruikt dan wordt de prijs zelfs $126.65.
Tweet van Piet van den Eynde: https://twitter.com/mtwpiet/status/316232849105760256
Gebruikersavatar
Onno

Clublid
Berichten: 3274


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Peter » ma mar 25 2013 6:29 pm

Dat bedrijf is toch door Google opgekocht?

Kijk niet vreemd op als straks de plugins gratis in Picassa zitten
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7767


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Valiant » ma mar 25 2013 6:32 pm

Persoonlijk vindt ik de Nik HDR plug-in beter dan alle andere tools die ik hiervoor geprobeerd heb en Zwart-wit omzettingen doe ik met Nik Silver effects omdat dit me in een overzichtelijk geheel alle mogelijk opties geeft hiertoe en de resultaten zijn subliem, jammer dat het een Tiff bestand wordt maar je kan niet alles hebben.
Alle andere moet ik nog eens mee experimenteren.
De software zelf wordt goed ge-update en is nu allemaal in 64bit geloof ik. De meeste werken overigens op mijn Mac ook prima stand-alone, geen Lightroom voor nodig. Alleen HDR draai ik vanuit Photoshop, weet even niet meer waarom. > Even gecheckt, als je de Nik 'plug-ins' dubbel klikt dan starten ze stand-alone op. Vanuit Nikon Capture (of andere progs zoals Aperture) kun je de plug-in gewoon aanwijzen als hulpprogramma en daar dan direct je beelden in aten openen.
Download anders even de trial en probeer het, scheelt weer een Lightroom!

Vroeger werkte ik dagelijks met Photoshop en een keur aan (dure) plug-ins daarvoor. Tegenwoordig doe ik bijna niets meer met Adobe en alles met Nikon Capture en Nik software.

Dit lijkt mij het mooiste aanbod wat er kan zijn eerlijk gezegd, zeker in combinatie met die code. Die zal zo niet vaak langskomen en hier gaan ze er ook heel veel van verkopen nu dat weet ik wel zeker.
The best camera is the one you have with you...
Gebruikersavatar
Valiant

Forumlid
Berichten: 65


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Kroontje » ma mar 25 2013 6:45 pm

Wiljo schreef:


Software to the people!

Mooie prijsverlaging! Begin nu wel serieus te twijfelen om Lightroom in combinatie met deze set plugins aan te schaffen...

Zou het doen. Er is niks mooiers ;) Persoonlijk
Kroontje



Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Drikus70 » ma mar 25 2013 7:04 pm

Persoonlijk vind ik het geweldige software! Het werken met control points icm de vele filters kunnen je foto's iets extra's meegeven. Ook zijn er veel goede video tutorials te vinden zodat je op weg wordt geholpen. Bij twijfel gewoon 14 dagen proberen.
Drikus70

Forumlid
Berichten: 485


Locatie: Almelo
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Robin » ma mar 25 2013 7:22 pm

Het mooie van deze aankoop is dat het overal mee werkt, zowel Lightroom, Apeture, PS en PS elements.

Daardoor vind ik het zeker de moeite, daar waar ik een handige truck heb geleerd tijdens een webinar van Piet van den Eynde voor PS smart objects met Nik plugins.
Greetz... Robin

It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Gebruikersavatar
Robin

Forumlid
Berichten: 2387


Locatie: Grootebroek
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Patrick » ma mar 25 2013 7:24 pm

Alles behalve plugins voor Capture NX? Of zit dat er ook bij?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26853


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor Onno » ma mar 25 2013 7:38 pm

Helaas niet voor Capture NX2. Alleen oude versies van de plugins werken met Capture NX2. De nieuwe niet meer.
Gebruikersavatar
Onno

Clublid
Berichten: 3274


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Alle NIK software voor €149,-

Berichtdoor CaptainHook » ma mar 25 2013 7:38 pm

André schreef:Als je bij betaling ook nog eens de promocode DZISER invoert, krijg je ook nog eens 25% korting

Zojuist geprobeerd, maar die code wordt niet gevalideerd... :(
CaptainHook




Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten