Behringer X-Touch Mini DAW controller

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Re: Behringer X-Touch Mini DAW controller

Berichtdoor jan24 » wo jul 18 2018 7:38 pm

De Loupedeck heeft een + uitvoering voor € 229.00
Dit staat in de advertentie van een Kamerawinkel beschreven:

De Loupedeck+ heeft ten opzichte van de Loupedeck LD-1 een aantal upgrades gekregen. Hij is steviger gebouwd, heeft mechanische toetsen, twee aanpasbare draaiknoppen en 17 drukknoppen. De ''Custom Mode'' geeft volledige controle over alle knoppen. De configuratie software biedt een betere, snellere en meer stabiele foto bewerking.
Nikon D7500
Tamron 10-24mm F/3.5-4.5 Di VC HLD B023N
Tamron SP AF 17-50 F/2.8 XR A16N II
Tamron SP AF 70-300MM F/4-5.6 DI VC USD A005N II
Tamron SP 90mm F/2.8 Di VC USD F004N
Nissin Di622 Mark II
Panasonic Lumix TZ90
FLICKR!
jan24

Clublid
Berichten: 1817


Locatie: Apeldoorn
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Behringer X-Touch Mini DAW controller

Berichtdoor MarcvanZuylen » vr okt 12 2018 6:19 pm

Ik weet niet of ik 't hier mag plaatsen maar ik heb sinds kort een Logitech G13 Gamepad aangeschaft (2e hands Marktplaats) voor het gebruik tijdens Photoshop-werkzaamheden.

Afbeelding

Bepaalde acties gekoppeld aan een bepaalde toets (ja, kan ook op je toetsenbord, maar nu heb ik m'n linkerhand op de Gamepad liggen). De joystick ingesteld om in/uit te zoomen of om m'n penseel groter/kleiner te maken. En de knoppen naast de joystick ingesteld als return-toets. Werk er nu een paar weken mee en het scheelt me tijd als het gaat om de handelingen die vaker terug komen.
MarcvanZuylen

Forumlid
Berichten: 474


Locatie: Zeeland, Maashorst, Nederland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten