Upgraden of nieuw kopen

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Re: Upgraden of nieuw kopen

Berichtdoor Kiter » di jan 03 2017 3:35 pm

Bedankt voor jullie reacties.
Ben bang dat mijn huidige iMac toch zal tegen vallen ondanks dat ik eventueel een SSD erin zet.
Misschien dat ik de test doe om het besturings systeem op een Thunderbolt SSD te zetten en dan kijken of dat verbetert.

Ja gevoel neigt naar Apple, en inderdaad om de reden dat ik bijna alles van Apple hebt (ook zakelijk) en er dus gewent ben om mee te werken.
Alleen mijn vrouw heeft nog een laptop PC, die krijg ik niet over. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze op haar werk ook met windows werken :-(

Zal binnenkort eens een PC configureren en kijken op welk bedrag ik uitkom.
Ik denk als je goed kwaliteit PC onderdelen gebruikt, de kosten niet zoveel verschillen met een iMac / MBP

Voordeel van een MBP met een extern scherm is natuurlijk wel dat je mobieler bent en je bv een BenQ scherm kunt nemen met ingebouwde calibratie.

Misschien een stomme vraag maar z'n Spider calibratie, werkt dat ook op een iMac scherm?
Kiter

Forumlid
Berichten: 35


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Upgraden of nieuw kopen

Berichtdoor Geert Huizing » di jan 03 2017 5:34 pm

Ik heb een iMac en een Spyder, werkt prima.
Er is niets zo eerlijk verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij er genoeg van heeft. ;)

Flickr
Gebruikersavatar
Geert Huizing

Forumlid
Berichten: 523


Locatie: N-H
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten