Nik Collection by DXO

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor ATOR » vr okt 27 2017 10:32 am

Nikon heeft ook al een tijdje een lease programma.
Het grote voordeel van operational lease is dat u volledig ontzorgd bent. Verzekering, onderhoud en reparaties zijn geregeld. Bij het leasen van een camerabody wordt deze na 18 maanden vervangen door het meest recente model. Onbezorgd en altijd up-to-date.
Gebruikersavatar
ATOR

Clublid
Berichten: 2850


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor ReneG » vr okt 27 2017 10:46 am

ATOR schreef:Nikon heeft ook al een tijdje een lease programma.
Het grote voordeel van operational lease is dat u volledig ontzorgd bent. Verzekering, onderhoud en reparaties zijn geregeld. Bij het leasen van een camerabody wordt deze na 18 maanden vervangen door het meest recente model. Onbezorgd en altijd up-to-date.


Ja, maar helaas alleen voor NPS leden. Anders was ik hier waarschijnlijk allang ingestapt.
Spul waarmee je foto's maakt...
Gebruikersavatar
ReneG

Clublid
Berichten: 5044


Locatie: Regio Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor Remco H » vr okt 27 2017 10:55 pm

MartinT schreef:Hoe zit het nu: moet je vanaf nu de DxO Photolab software kopen om Nik te kunnen gebruiken?
Want zoals ik het begrijp is Nik nu onderdeel van dit software pakket. En die staat op de site te koop voor US$ 99,- c.q. 149,- voor de luxe editie.
Of......?
En nog een vraag: is DxO Photo Lab software, afgezien van Nik, verder enkel een RAW converter of zit er meer functionaliteit in dit pakket?
Wie heeft er ervaring mee en hoe luidt die?
Martin

De Nik-collectie was ook gratis te downloaden, heb ik gehoord. Wellicht kan dat nog.

DxO is wel wat meer dan een RAW-converter. Je kan er foto's mee bewerken/aanpassen. Als ik het goed heb begon het in 2004 (met een andere naam), en toen ging het om de optische correcties, en meer was het niet. Maar het is in de tijd verder uitgegroeid, en het gaat steeds meer lijken op een volwaardige fotobewerker.
Ervaring heb ik er niet mee, maar het is voor mij een optie waar ik serieus over denk voor de toekomst. Want er zitten wel fantastische dingen in, zoals de PRIME ruisonderdrukker, die de beste is op de markt. Verder de beste optische correcties.
Voor sommigen iets om op te letten: DxO PhotoLab is niet te combineren met de Fujifilm-systeemcamera's.

Ik kwam al een review tegen over DxO PhotoLab! :o
Life after Photoshop: DxO PhotoLab review
D750 + veel glas
Remco H

Forumlid
Berichten: 231


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Black Friday

Berichtdoor justme » do nov 22 2018 11:24 am

in de aanbieding,

https://nikcollection.dxo.com/

nu voor $39
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor Ed Post » do nov 22 2018 12:31 pm

Ik maak nog gewoon gebruik van de gratis Google versie.
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Gebruikersavatar
Ed Post

Clublid
Berichten: 2341


Locatie: Tweede Exlöermond
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor justme » do nov 22 2018 12:41 pm

dit topic gaat dan ook over de DxO variant :D
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nik Collection by DXO

Berichtdoor justme » di jun 08 2021 11:12 am

Gaat DxO nu jaarlijks updaten? vorig jaar juni zijn ze naar versie 3 gegaan, en deze maand is versie 4.

las wel een hele mooie feature update :

Better integration with Lightroom Classic
DxO has also improved Nik Collection 4's integration with Adobe Photoshop Lightroom Classic. You can now access a new Copy and Apply Parameters dialog as an export preset, and from there you can copy and paste settings for each plug-in between images without needing to reopen the plug-in itself.

And for the Dfine, Viveza, Silver Efex and Sharpener plug-ins, you can also recall the last edits made after reopening the plug-in, making it simple to recover your settings if you want to further adjust them or save them as a preset.


Upgrade is tot 30 juni verlaagd tot 59 euro
Gebruikersavatar
justme

Forumlid
Berichten: 3223


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten