Ricoh GR III vs Fuji x100VI
Onderwerp:
Re: Ricoh GR III vs Fuji x100VI
Dank je wel Bert, leuk om te horen! Inmiddels ben ik van plan gewijzigd en ga ik morgen een Nikon Coolpix A bekijken en vast ook wel overnemen. Lijkt me een erg toffe camera.
Leuk dat je analoog per toeval weer hebt opgepakt, Had je je spoeltjes etc nog? En schiet je met de Rollei?
Leuk dat je analoog per toeval weer hebt opgepakt, Had je je spoeltjes etc nog? En schiet je met de Rollei?
Onderwerp:
pimmetje schreef:Een nieuwe camera geeft mogelijk wel een impuls maar ik vrees dat dit van tijdelijke aard zal zijn. De drive om te fotograferen moet uit je zelf komen niet uit een andere camera. Zet de centen apart en wacht rustig af.
Wel spijtig te lezen dat je weinig tot niet meer fotografeert.
Klopt, het beste is dat het uit vanuit jezelf komt. Helemaal mee eens.
En toch ga ik het maar proberen te forceren
Onderwerp:
Het kan gewoon ook weer met een camera beginnen. Coole camera. APS-C. Makkelijk mee. Optionele zoeker. Superhandig.
Groet Bert
Onderwerp:
10 jaar geleden mijn zolder opgeruimd. Compleet leeg. Behalve…de dokaspullen. Pffff. Nog niet met de Rollei gefotografeerd. Wel met een Olympus 35 RV meetzoekercamera. Niet goed uitgelijnd, jammergenoeg. Onscherpe foto’s. Gelukkig veel filmpjes op YT. Dus dat wordt dus m’n nieuwe project (durf ik wel aan met een camera van 80,-€).
Groet Bert
Onderwerp:
Kijk, je wist toen al dat er weer een moment kwam dat je weer zin zou krijgen in de geur van fixeer en het geklooi in het donker.
Hopelijk krijg je de RV weer op het rechte pad.
Had ooit de 35 SP. Heel tof ding ook maar lag nooit echt lekker in de hand.
Hopelijk krijg je de RV weer op het rechte pad.
Had ooit de 35 SP. Heel tof ding ook maar lag nooit echt lekker in de hand.
Onderwerp:
Die is een stuk zwaarder inderdaad. Dit is een heel klein licht stil cameraatje en heel tof als ie goed werkt. Blijf overigens ook gewoon digitaal fotograferen en ook het afdrukken gaat digitaal. Maar (even?!) heel leuk. Benieuwd hoe het jou vergaat met de coolpix A. Doet een beetje aan m’n EPL-8 denken. Maar dan aps-c en kan altijd mee.
Groet Bert
Onderwerp:
JJG schreef:.
Inmiddels ben ik van plan gewijzigd en ga ik morgen een Nikon Coolpix A bekijken en vast ook wel overnemen. Lijkt me een erg toffe camera.
.
Is het ook. De Coolpix A heeft hier plaats gemaakt voor de Zfc omdat op de Zfc de 180-600mm past. De Coolpix A blijft compacter en lichter.
Met vriendelijke groet,
Richard
Richard
Onderwerp:
Quote: “en ga ik morgen een Nikon Coolpix A bekijken “
Die uit Zutphen?[emoji28][emoji106]
Groet Bert
Onderwerp:
Ha Jelmer,
Goed te lezen dat je de fotografie toch nog een nieuwe kans geeft.
Je hebt zo'n eigen stijl en ziet veel dingen anders dan anderen. Het zou echt jammer zijn als je dat niet meer zou delen. Dus ik hoop dat deze nieuwe stap je weer de 'drive' en inspiratie geeft om weer met plezier en voldoening te fotograferen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit...
Groeten,
Karen
Je hebt zo'n eigen stijl en ziet veel dingen anders dan anderen. Het zou echt jammer zijn als je dat niet meer zou delen. Dus ik hoop dat deze nieuwe stap je weer de 'drive' en inspiratie geeft om weer met plezier en voldoening te fotograferen.
Groeten,
Karen
Onderwerp:
.[/quote]
Is het ook. De Coolpix A heeft hier plaats gemaakt voor de Zfc omdat op de Zfc de 180-600mm past. De Coolpix A blijft compacter en lichter.[/quote]
Mooie camera ook de Zfc. Doet me altijd denken aan de F3.
Is het ook. De Coolpix A heeft hier plaats gemaakt voor de Zfc omdat op de Zfc de 180-600mm past. De Coolpix A blijft compacter en lichter.[/quote]
Mooie camera ook de Zfc. Doet me altijd denken aan de F3.
Onderwerp:
Bert vD schreef:Quote: “en ga ik morgen een Nikon Coolpix A bekijken “
Yes! Die! Gisteren opgehaald
Onderwerp:
Karina2 schreef:Ha Jelmer,
Groeten,
Karen
Dank je wel! Mooi compliment.
Onderwerp:
En nu maar rustig afwachten of en wat die camera met je doet [emoji6]
Groet Bert
Terug naar “Niet aan Nikon gerelateerde foto apparatuur”