Zoektocht naar nieuwe compact

Discussie over foto-apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd

Onderwerp:

Re: Zoektocht naar nieuwe compact

Berichtdoor Cyrus » di mei 27 2014 6:50 am

Mooie aankoop Niels. De mooie klassieke halfcases staan de Fujis ook erg goed. Is het een zwarte of een zilveren uitvoering geworden?
Groeten,
Edwin

flickr - website
Gebruikersavatar
Cyrus

Clublid
Berichten: 3338


Locatie: NH
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Zoektocht naar nieuwe compact

Berichtdoor Niels » di mei 27 2014 3:53 pm

Het is uiteindelijk de zilveren geworden, toch meer de retro look gekozen. De accessoire keuze is enorm zeg, gaat weer een nieuwe wereld open :wink: thanks voor de JJC tip Skippy...
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Gebruikersavatar
Niels

Forumlid
Berichten: 774


Locatie: 's-Hertogenbosch
Ervaringsniveau: ***

Onderwerp:

Re: Zoektocht naar nieuwe compact

Berichtdoor Redblockman » wo jul 30 2014 9:28 am

Nog meer mensen in het X20 kamp, ik was zelf ook op zoek naar een leuke veelzijdige compact voor naast de D7000. Na veel wikken en wegen heb ik besloten om geen M4/3 of X-mount systeem te halen(gaat mezelf kennende veeeeeeeel duurder worden). Gister na nog weer een bepotel missie naar de Mediamarkt kwam ik thuis met een zwart demo model tegen 20% korting. Heel mooi toestel, zeker voor die prijs. Helaas geen zilvere, want die had chique gestaan naast mijn zilver en zwarte FM3A.

Nu nog een thumb grip halen en een zonnekap en een paar accu's, en het moeilijkste van al een geschikte tas/draag oplossing.
Redblockman

Forumlid
Berichten: 200


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Niet aan Nikon gerelateerde foto apparatuur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten