Beauty in bleu

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor staal571 » ma jun 17 2013 12:16 pm

Het valt mij niet alleen hier maar ook op andere forums op dat deze discussie over logos/namen kaders & rouwranden etc. altijd een grimmig karakter krijgen, natuurlijk ben je vrij om de foto te plaatsen laat ik daar duidelijk in zijn, maar het blijkt dat velen problemen hebben met logos en namen etc. op de foto..

Als je een foto plaatst dan weet je dat je op of aanmerkingen kunt verwachten anders moet je ze niet plaatsen,, waarom moet dat dan altijd op een wat grimmige toon gebeuren, en opmerkingen van dan kijk je toch niet vindt ik absoluut niet passen, als je niet kunt hebben dat er op/aan merkingen geplaatst worden dan zou ik eerder zeggen plaats de foto dan niet in plaats van de opmerking te geven ""dan kijk je toch niet"".

Gr peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor DannySan » ma jun 17 2013 12:28 pm

Laat dan de discussie over de logo's/watermerken/randen/rouwranden en de interpretatie van 'commentaar' ergens anders plaatsvinden?
Nu gaat het al 2,5 pagina over het wel/niet/waar/nut enzovoorts van dat logo; terwijl het een topic betreft over gewoon een leuke foto.... *zucht
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.
Gebruikersavatar
DannySan

Clublid
Berichten: 3827


Locatie: Groningen
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor Peter » ma jun 17 2013 12:43 pm

Vandaar mijn eerdere oproep, aan de andere kant moet er wel een aanleiding zijn.

Zonder niets ontstaat niets.
Een goed moment om dit nu maar inderdaad af te sluiten en gewoon het on-topic te houden

thx
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7764


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor staal571 » ma jun 17 2013 3:35 pm

Dit is een discussie ""dood leggen", en je ""kop in het zand steken"" verplaatsen jullie het als opzichthouder/kapo dan naar een nieuw topic als je vindt dat het hier niet thuis hoort, dan kan het hier verder gaan over een foto waar meerdere mensen aanmerkingen op hebben.

Vandaar ook mijn voorstel om vanuit het forum 2 topics te openen, 1 topic waar "'schone" foto's geplaatst kunnen worden een 1 topic waar men vrij is om foto's met logos/rouwranden /kaders/namen en weet ik al wat niet meer geplaatst kunnen worden, dan ontstaan dit soort discussie ook niet , en wie alleen schone foto's wil zien weet waar hij moet kijken en kan de rest overslaan, want nu is het zo dat ik verplicht ben er naar te kijken als je door de berichten ""loopt"" ik kan ze niet ongezien overslaan of het zou in de titel moeten staan, bijvoorbeeld Foto met logo/rouwranden /kaders/namen.

Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor Peter » ma jun 17 2013 3:51 pm

we zijn geen opzichthouders of kapo's
Dat ten eerste.


Het staat je verder vrij om zelf een draadje hierover te starten.
Zoals eerder geschreven..., pak de handschoen op.

Het staat je ook vrij om veranderingen in het forum te bespreken in het daarvoor bestemde gedeelte.
Forumoverzicht‹ Organisatie ‹ Het Forum
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7764


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor staal571 » ma jun 17 2013 3:58 pm

Peter schreef:we zijn geen opzichthouders of kapo's
Dat ten eerste.

Forumoverzicht‹ Organisatie ‹ Het Forum


Sorry verkeerde woordkeuze van mij maar ik bedoelde dus moderator

Maar goed ik begrijp dat de discussie nu gesmoord word en waarschijnlijk volgende week of die week erop weer opnieuw gevoerd gaat worden, omdat er vanuit de "'Forumoverzicht‹ Organisatie ‹ Het Forum dus de leiding van het forum geen duidelijk standpunt over wordt ingenomen.

Peter
Ik ben nog steeds blij met mijn Nikon D600 ondanks dat het geen „”Pro camera is””, maar ben ook gek op Nikon F5
Gebruikersavatar
staal571

Forumlid
Berichten: 753


Locatie: Overijssel
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor Léon Obers » ma jun 17 2013 4:08 pm

Als het al zover zou moeten gaan om door NCN hieromtrent een standpunt in te laten nemen lijkt me een discussie die je elders voert de eerste basis om daarmee te starten. Precies wat Peter voorstelt. Niet andersom, reeds vooraf door NCN standpunten laten innemen "om niks", als er geen aanleiding is.

Zoals Peter aangeeft, en ik opnieuw herhaal:
Het staat je verder vrij om zelf een draadje hierover te starten.
Zoals eerder geschreven..., pak de handschoen op.
Laatst gewijzigd door Léon Obers op ma jun 17 2013 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruikersavatar
Léon Obers

Forumlid
Berichten: 14887


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: *****

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor DannySan » ma jun 17 2013 4:11 pm

Volledig met Léon eens, je gaf toch zelf aan Peter dat je de handschoen wel op wilde oppakken?
Nikon Z5 met een FTZ-adapter voor het glaswerk.
Gebruikersavatar
DannySan

Clublid
Berichten: 3827


Locatie: Groningen
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Beauty in bleu

Berichtdoor oud0001 » ma jun 17 2013 5:27 pm

Peter S. lees even terug. Ik reageerde op je opmerking dat ik dan maar geen foto moet plaatsen als ik niet wil dat ie gejat wordt. Die opmerking heb ik op gereageerd met dan klik je toch verder.

Hoe het ook zij. Ik heb geen zin in een discussie over iets dat ik toch blijf doen. Discusseer vooral onder elkaar verder over het al dan niet acceptabel vinden van een logo in een draadje dat men er zelf voor aanmaakt. Daar plaats ik geen foto voor.

Kijk voordat je naar een foto gaat kijken even of ik die heb gemaakt. Mijn naam staat dan onder de titel. Er bestaat dan een kans dat er een logo in zit zoals anderen ook wel doen.
oud0001




Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten