Asfalt benen 4Daagse

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd

Onderwerp:

Asfalt benen 4Daagse

Berichtdoor Myriad » za jul 20 2013 9:25 pm

Afbeelding

Het was weer enerverend en de 200km uitgelopen :D
Nieuw fenomeen opgelopen (door de hogere temperaturen dan vorig jaar): asfalt benen/warmte allergie (hier niet te zien; ik had gelukkig een lichte vorm).
Door de warmte straalt het zwarte asfalt warmte uit die maakt dat je rode plekken op je kuiten/been krijgt.
Het kan zulke harde platen op je kuiten/been geven, dat het zelfs lopen vrijwel onmogelijk kan maken :-(
Laatst gewijzigd door Myriad op zo jul 21 2013 9:19 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Myriad



Onderwerp:

Re: Asfalt benen 4Daagse

Berichtdoor Frankie » za jul 20 2013 9:57 pm

Gefeliciteerd ! Kan me voorstellen dat je geen Nikon-slr hebt meegenomen :wink:
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Asfalt benen 4Daagse

Berichtdoor Myriad » za jul 20 2013 10:08 pm

Dank je wel. Ik zag wel een paar lopers met SLR's. Je zult er denk ik blauwe plekken op je buik aan overhouden van al dat gebungel.
Ik had een fototoestel bij me waarmee je ook slimme andere dingen kunt doen, zoals bellen :-)
Laatst gewijzigd door Myriad op zo jul 21 2013 11:43 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Myriad



Onderwerp:

Re: Asfalt benen 4Daagse

Berichtdoor André » zo jul 21 2013 12:18 am

Gefeliciteerd zeg. Ik was vrijdag samen met mijn broer bij de intocht en had het plan extreem veel foto's gaan maken. Helaas kwam ik niet verder dan 100 foto's. Gewoon omdat het zo'n geweldig feest werd op de tribune dat ik al snel daar de voorkeur aan gaf dan aan foto's maken. Het was voor mij al de 3e keer dat ik bij de intocht was en ik blijf me verbazen dat zo'n gigantische menigte er tijdens deze dagen wel zo'n fantastische sfeer kan neerzetten. Ik heb echt weer genoten.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Asfalt benen 4Daagse

Berichtdoor Kroontje » zo jul 21 2013 8:30 am

Bij deze Gefeliciteerd

Grappige foto ;)

Wat betreft het asfalt had ik dat al vaker gehoord dat je daar uitslag van kon krijgen.
Kroontje




Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten