Den Haag

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd

Onderwerp:

Re: Den Haag

Berichtdoor gvdnberg » ma jul 22 2013 8:55 am

Ik ben altijd onder de indruk van de witte gebouwen van Richard Meijer, volgens mij foto's 5 en 6 in ieder geval en misschien 1 ook nog wel klopt dat, René? Haagse Stadskantoor?
Mooie serie trouwens, foto 4 met die spiegelingen echt erg mooi!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3133


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Den Haag

Berichtdoor oud0001 » ma jul 22 2013 5:04 pm

Strakke platen meneer.
Grappig dat je de uitsnede in foto 15 bijna gelijk hebt als ik voorstelde in een ander draadje.
http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=51&t=49431

Je hebt een gebouw weggepoetst aan de linker kant? Netjes gedaan.
oud0001



Onderwerp:

Re: Den Haag

Berichtdoor remoss » ma jul 22 2013 6:04 pm

@Gert, nr 1 is in het leegstaande ministerie van VROM Nr 5 en 6 inderdaad het stadhuis wat door Meijer is ontworpen (deze wijsheid heb ik niet van mezelf maar van John)
@Tuihanti, is zeker toevallig :) Ik heb overigens geen gebouw weggepoetst, die viel net buiten de foto. Ik heb wel wat mensen weggepoetst, die liepen hinderlijk in beeld ;)!

EDIT: nr1 verandert in de juiste omschrijving :oops:
Laatst gewijzigd door remoss op ma jul 22 2013 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
remoss

Forumlid
Berichten: 3747


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Den Haag

Berichtdoor oud0001 » ma jul 22 2013 6:21 pm

Dan zal dat gebouw door het perspectief buiten beeld zijn gevallen. Ik dacht al, dat heeft ie knap gedaan. :wink:
Hmm, mensen die hinderlijk in beeld lopen. Ik neem aan dat je daar 2 foto's voor gebruikt en dan de lagen op elkaar legt waarbij je dan de hinderlijke mens weg gumt in PS?
oud0001



Onderwerp:

Re: Den Haag

Berichtdoor jantom » ma jul 22 2013 6:48 pm

De foto's zijn zeer geslaagd en vormen een inspiratie voor mij om dit jaar Den Haag te gaan bezoeken (met de camera).

Mij lijkt een vegetarische slager een persoon die wel slacht en/of vlees en vleeswaren verkoopt maar er zelf niet (meer) van wilt eten. Daar kan ik helemaal in komen... :)
Maar er is niets mis met tofu als vleesvervanger.

Ik ga het vragen 8)
Gebruikersavatar
jantom

Clublid
Berichten: 1812


Locatie: IJmuiden
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten