Villa Arena

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd

Onderwerp:

Villa Arena

Berichtdoor remoss » zo sep 29 2013 5:39 pm

Vanmiddag met de kids op meubeljacht geweest in Villa Arena. Mooi gebouw met fijn licht. Een paar inkijkjes:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding

13
Afbeelding
Gebruikersavatar
remoss

Forumlid
Berichten: 3747


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor marcel.b » zo sep 29 2013 5:43 pm

Mooi vastgelegd , en dat op een uitgestorven zondag.... wel in je voordeel :wink:
D4, Nikon glas, Feisol.
Fuji XT 1
Gebruikersavatar
marcel.b

Forumlid
Berichten: 3877


Locatie: Spijkenisse
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor Vincent » zo sep 29 2013 5:57 pm

Mooi altijd om te zien dat goede fotografen uit een telefooncamera ook leuke platen halen. DIt zijn ook weer typische remoss composities waarin duidelijk jouw hand herkenbaar is.

Verder valt de kwaliteit (en dan met name kleur en contrast) en de afwerking van de foto's verder een beetje tegen (t.o.v. wat we normaal van jou gewend zijn) maar dat is wel te verklaren door het gebruikte toestel uiteraard
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor Jumpjiving » zo sep 29 2013 6:19 pm

Telefooncamera?

Als liftmonteur, werkend bij s'werelds grootste roltrappen fabrikant kan ik de foto's erg waarderen.
Jumpjiving

Forumlid
Berichten: 1449


Locatie: Wageningen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor remoss » zo sep 29 2013 6:20 pm

Dank mensen. De technische kwaliteit van de Note 2 kan natuurlijk niet tippen aan een kwaliteitscamera zoals ik normaal gebruik. Maar als je de mogelijkheden benut die er wel in zitten maar ook vooral de onmogelijkheden onderkent, kan het best goed werken.
Met te donkere omstandigheden kan de telefooncamera niet veel mee. Ook grote contrasten werkt slecht met zo'n telefoon dus die ontwijk je, het dynamisch bereik is iet groot. Bij foto 12 heb ik dit toch geprobeerd met als resultaat een bijna niet te redden onderzijde van het groene restaurant. Maar het was achteraf toch nog redelijk op te halen.
Gebruikersavatar
remoss

Forumlid
Berichten: 3747


Contacteer:

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor reneo57 » zo sep 29 2013 6:25 pm

Poe hé en dat voor een telefoon knap hoor, nog enkele jaren en de de spiegelreflexen en wat iets meer zij kunnen op de schroot hoop. :)
Gebruikersavatar
reneo57

Clublid
Berichten: 4658


Locatie: NH
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Villa Arena

Berichtdoor Frederix » ma sep 30 2013 12:04 am

Mooi fotowerk René. Bevestigt toch weer mijn onderschrift dat het belangrijkste onderdeel van een camera de fotograaf zelf is. :-P
Frederix




Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten