Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Een aparte sectie waarin alle verzameldraadjes dienen te staan waarin foto's gepresenteerd worden.

Onderwerp:

Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Dave Verkuijl » zo aug 05 2012 8:58 pm

Hoop dat ik het zo goed heb gedaan.

Ga kijken of het vanavond nog lukt om een paar foto's te bewerken maar laten we openen met een Gomez.. Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.

Afbeelding
Dave Verkuijl



Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » zo aug 05 2012 9:51 pm

Dave, bedankt. Ik heb jou foto van mij met vermelding van jou naam in mijn facebook gezet bij de foto's van zaterdag.
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor André » zo aug 05 2012 11:40 pm

Ik doe maar even de aftrap. Helaas zat het mij niet mee, niet de techniek, (ook wel een klein beetje, maar dat was niet echt een ramp), maar mijn ingewanden lagen dwars. Ik ging vrijdag al enigszins met koppijn en een naar gevoel in de buik op weg, ik had in de voorverkoop een ticket gekocht, en vond het zonde om dan maar niet te gaan. Ik had gehoopt dat ik gaande de dag wel wat op zou knappen. Helaas, werd ik eigenlijk alleen maar beroerder, en toen ze rond de middag op diverse plaatsen knoflook brood gingen bakken, zei mijn maag, je bekijkt het maar, ik houd het voor gezien. Ik ben dus al rond half 3, echt zo ziek als een hond, weggegaan met slechts 80 foto's op de teller, en doordat ik de avond ervoor wat had zitten pielen met de menu's bleek ik ook nog eens gekozen te hebben voor uitsluitend JPG, hoge kwaliteit. Dom, maar gezien de schrale vangst, ook weer niet echt een drama. Ik heb van de 5 beste plaatjes toch iets proberen te maken. Oordeel zelf maar. Voor een zieke fotograaf vind ze best wel acceptabel.

Foto-1
Afbeelding

Foto-2
Afbeelding

Foto-3
Afbeelding

Foto-4
Afbeelding

Foto-5
Afbeelding
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor rjasp » zo aug 05 2012 11:45 pm

Ah, hier is het draadje....

Afgelopen vrijdag Castle Fest bezocht. Was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.

Hierbij wat foto's van mij, meer foto's, zie de site in mijn onderschrift.

Foto 1
Afbeelding

Foto 2
Afbeelding

Foto 3
Afbeelding

Foto 4
Afbeelding

Foto 5
Afbeelding

Foto 6
Afbeelding


Met dank aan de vele vrijwillige modellen en de levende standbeelden van de groep "kunst op straat" !

Rob
Enthousiaste hobby fotograaf met een Z7 en assorti glas.
Gebruikersavatar
rjasp

Clublid
Berichten: 87


Locatie: Leimuiden
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » ma aug 06 2012 11:54 am

Zijn al prachtige platen voorbij gekomen. Ik ben nog aan het bijkomen van 3 dagen Castlefest en een flitsbezoek tussendoor aan Casablanca in Hemiksem.
André, jammer dat ik je gemist heb.

1. Deze 13 jarige dame met toestemming van haar moeder gefotografeerd.
Afbeelding
DSC_0110 by Lucius Thaw, on Flickr

2.
Afbeelding
DSC_0266 by Lucius Thaw, on Flickr

3.
Afbeelding
DSC_0260 by Lucius Thaw, on Flickr

4.
Afbeelding
DSC_0177 by Lucius Thaw, on Flickr

5.
Afbeelding
DSC_0130 by Lucius Thaw, on Flickr
Laatst gewijzigd door Galloper op di aug 07 2012 9:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » ma aug 06 2012 12:03 pm

rjasp schreef:Ah, hier is het draadje....

Afgelopen vrijdag Castle Fest bezocht. Was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.

Hierbij wat foto's van mij, meer foto's, zie de site in mijn onderschrift.

Foto's

Met dank aan de vele vrijwillige modellen en de levende standbeelden van de groep "kunst op straat" !

Rob

Mooi Rob, allemaal bekenden :)
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor André » ma aug 06 2012 12:38 pm

Ik zie gave platen voorbijkomen, wat mij wel op is gevallen, is dat er veel minder "kleurrijk" verkleed is dan op de EFF in Haarzuilen en Arcen. Daarom vond ik het persoonlijk voor fotografen wat tegenvallen. Maar misschien lag het ook wel aan mij hoor. Als je zo ziek als een hond rondloopt, ben je veel minder alert op alles wat er langs en rond loopt.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Léon Obers » ma aug 06 2012 2:13 pm

Dave Verkuijl schreef:Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.

Wat wil je dat als niet kloppend wordt aangemerkt? :wink:
Geen Nikon camera maar een Canon?
Sigmalens?
Door de wat gebogen houding rust hij met zijn voorhoofd tegen de flitser aan waardoor hij met het oog wat verder van het zoeker oculair afzit.
Misschien ziet hij daardoor mogelijk net niet het hele zoekerbeeld?
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruikersavatar
Léon Obers

Forumlid
Berichten: 14887


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: *****

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » ma aug 06 2012 2:29 pm

Léon Obers schreef:
Dave Verkuijl schreef:Insiders kennen deze man ondertussen en oplettende zien dat er iets niet klopt.

Wat wil je dat als niet kloppend wordt aangemerkt? :wink:
Geen Nikon camera maar een Canon?
Sigmalens?
Door de wat gebogen houding rust hij met zijn voorhoofd tegen de flitser aan waardoor hij met het oog wat verder van het zoeker oculair afzit.
Misschien ziet hij daardoor mogelijk net niet het hele zoekerbeeld?

Léon, dat ben ik. Met een Canon in m'n handen, had via Facebook afgesproken met een fotografe voor die drie dagen.
En dan krijg je wel eens een Canon in je handen. En das wennen... "hoe moet ie aan?"
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » ma aug 06 2012 2:33 pm

André schreef:Ik zie gave platen voorbijkomen, wat mij wel op is gevallen, is dat er veel minder "kleurrijk" verkleed is dan op de EFF in Haarzuilen en Arcen. Daarom vond ik het persoonlijk voor fotografen wat tegenvallen. Maar misschien lag het ook wel aan mij hoor. Als je zo ziek als een hond rondloopt, ben je veel minder alert op alles wat er langs en rond loopt.

Goh ik haal inderdaad de minst kleurrijke als voorbeeld aan hier. Maar ik heb anders kleur genoeg gezien hoor.
Jammer dat je je zo beroerd voelde.
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor André » ma aug 06 2012 3:16 pm

Dat vond Ikzelf ook Luc, ik doe echt niets liever dan lekker, en het liefst in mijn eentje, rondstruinen op dit soort evenementen. Maar als je bij elke 5 stappen een krampscheut in je buik voelt en je om de 10 minuten een fikse scheet moet laten om van de opgebouwde lucht af te komen, is het niet prettig. Maar goed nieuws, ik ben weer helemaal het mannetje en ik kan de hele wereld weer aan.

Dat je een canon in je handen had, was me ook al opgevallen, maar ik dacht dat zal wel te simpel zijn, er is vast iets anders wat niet klopt. Heb je de elfjes nog gezien ???
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
Gebruikersavatar
André

Forumlid
Berichten: 2603


Locatie: Amersfoort
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Galloper » ma aug 06 2012 3:35 pm

André schreef:Dat vond Ikzelf ook Luc, ik doe echt niets liever dan lekker, en het liefst in mijn eentje, rondstruinen op dit soort evenementen. Maar als je bij elke 5 stappen een krampscheut in je buik voelt en je om de 10 minuten een fikse scheet moet laten om van de opgebouwde lucht af te komen, is het niet prettig. Maar goed nieuws, ik ben weer helemaal het mannetje en ik kan de hele wereld weer aan.

Dat je een canon in je handen had, was me ook al opgevallen, maar ik dacht dat zal wel te simpel zijn, er is vast iets anders wat niet klopt. Heb je de elfjes nog gezien ???

Jazeker, niet allemaal aanwezig en in een ander kostuum of jurk en ook de heksen weer allemaal gezien en gesproken... en weer nieuwe mensen leren kennen.
Een aantal heeft elke dag iets anders aan. Je moet telkens weer goed kijken of het die persoon is die je denkt dat het is.
Gebruikersavatar
Galloper

Forumlid
Berichten: 606


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Dave Verkuijl » ma aug 06 2012 8:01 pm

@Galloper Prima natuurlijk

@Andre Jammer zeg en kan me ook voorstellen dat je minder oog voor dingen hebt en niets lijkt te lukken. (die schuine hoge hoed smaakt lekker btw) en geluukig weer beter !

@ AlleFoto's Ik vind dit heerlijk nagenieten van een leuk weekend

Heb geprobreerd de muziek en het dansen (belangrijkonderdeel van dit feest heb ik gemerkt) vast te leggen. Dit is me toch wel een beetje tegengevallen. Slecht excuus maar wil een tas met glas. Zal nog een reactie muziek en eentje voor dans maken. Natuurlijk ook portretjes geschoten en andere zaken. :arrow:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ps Er was ook veel mooi weer maar kon ook niet om de regenbuitjes af toe heen.
Dave Verkuijl



Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor kibo » ma aug 06 2012 9:15 pm

nog een paar van mij:



1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding


Ps: Leuk om een eens paar ncn leden in het wild tegen te komen :D
kibo

Forumlid
Berichten: 217


Locatie: Zoetermeer
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Foto's van Castlefest 2012 Keukenhof Lisse [Verzamel]

Berichtdoor Sorenos » ma aug 06 2012 10:04 pm

Mooie foto's zie ik hier langskomen! Zie ook een paar meiden waarmee ik nog gedanst heb. Wel leuk om ze zo terug te zien. Verder heb ik Andre en de NikonMan met de Canon camera niet gezien. Maar heb dan ook erg veel gedanst en genoten van het evenement. Ondanks dat het zoveel regende ^^
Gebruikersavatar
Sorenos

Forumlid
Berichten: 150


Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Verzameldraadjes fotopresentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten