zojuist weer thuis van een top-middag!
De rondleiding bij NDC Leeuwarden (de plek waar - onder andere - de Leeuwarder Courant en het Dagblad van het Noorden worden gedrukt) was erg leuk; en we hadden de - volgens de medewerkers daar - unieke mogelijkheid om de drukpers 'op' te mogen (letterlijk, want het ding is 4 verdiepingen hoog) tíjdens het drukken.
Ook de "nazit / inloop" was erg leuk en gezellig, lekker in Café De Stee (met dank aan fotomarius voor de tip!) rond de stamtafel met - op den duur - een klein fortuin aan body's en objectieven aan tafel (ik verdenk zekere forum-beheerders ervan een bodemloze tas meegebracht te hebben want het hield maar niet op

Helaas is mijn reguliere laptop terug naar de fabrikant (garantie-kwestie) dus ik kan nog even geen foto's plaatsen (straks wellicht nog even proberen) maar ik wilde alvast wel even het foto-draadje openen :mrgreen:
Mijn foto's volgen nog, maar voor die van de rest van de club: hier is de plek (ben érg benieuwd wat 'we' ervan gemaakt hebben).
Iedereen bedankt voor de gezellige middag en de leuke opkomst!
Met speciale dank aan de NDC Mediagroep voor het mogelijk maken van dit uitje, met speciale vermelding van:
Geiske Zeilstra (mijn contactpersoon) en - natuurlijk! - Lies en Wilma die ons gezellig, vakkundig en enthousiast rondgeleid hebben!
(nu moet ik weer gaan nadenken over mijn volgende uitje

Groet Danny