2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Sectie om draadjes in te plaatsen voor foto's die gemaakt zijn tijdens NCN uitjes, forum-wandelingen, etc.

Onderwerp:

2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor MartinT » di jan 26 2021 9:30 pm

Het was weer een instructief avondje.
Benieuwd wat jullie ervan vonden?
We hadden 107 deelnemers, een record (voor mij) :)
Info over TK7 van Tony Kuyper ga ik mailen aan jullie.
Martin

PS: Op de derde avond, 9 februari, is mijn geluid goed!
Had nu last van rondzingen door mijn speakers die te dicht bij de microfoon stonden..
Na afloop nog even samen met Bas met AirPods geprobeerd en dat ging prima.
Drie maal is scheepsrecht...... :roll:
Gebruikersavatar
MartinT

Regiocoördinator
Berichten: 1723


Locatie: Borne
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor Bert vD » di jan 26 2021 9:57 pm

Fijne avond gehad. 2-3 speerpunten die goed worden uitgelegd. Het laatste half uurtje ging mij boven de pet, maar kijk ik nog eens rustig na. Bas, Martin bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groet Bert
Gebruikersavatar
Bert vD

Nieuwsbrief Redactie
Berichten: 1464


Locatie: Salland Overijssel
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor gvdnberg » di jan 26 2021 10:04 pm

Ja een heerlijke avond met duidelijk uitgelegde informatie. Gewoon laten zien wat je doet is een uitstekende presentatie gebleken. Dit is de tweede mooie sessie met Bas Meelker en ik zie uit naar de derde.

Martin, je hebt een zeer prettige spreker gevonden die goed en duidelijk informatie geeft!! Bedankt hiervoor!!
Laatst gewijzigd door gvdnberg op di jan 26 2021 11:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor RRJfoto » di jan 26 2021 10:22 pm

Prima avond Martin. Duidelijke uitleg van Bas Meelker, die voor mij aanleiding is Lr anders te gebruiken dan ik gewend was.
RRJfoto

Clublid
Berichten: 107


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor Nikkormaat » di jan 26 2021 10:42 pm

Martin, ook deze keer weer hartelijk dank voor het organiseren. Het enthousiasme van Bas werkt erg aanstekelijk. Ik heb er veel van opgestoken en meteen een deel van de extra opties in de abonnementsversie van Lightroom gezien.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2775


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor Tony D » wo jan 27 2021 9:56 am

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige reacties: duidelijk, veel informatie en af en toe ook boven mijn pet.

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; http://www.photony.nl en medewerker bladredactie
Gebruikersavatar
Tony D

Moderator
Berichten: 2731


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor josti » wo jan 27 2021 10:39 am

Martin dank weer voor het organiseren van deze workshop. Zeer duidelijk, verhelderend en prettig gepresenteerd door Bas.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2892


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: 2021-01-26 Fotobewerking in de Landschapsfotografie door Bas Meelker - Reacties

Berichtdoor robcctje » wo jan 27 2021 2:52 pm

Martin en Bas bedankt voor weer een fijne en leerzame avond.

Gr Rob
Gebruikersavatar
robcctje

Clublid
Berichten: 1386


Locatie: Nordhorn
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Foto's NCN- en forumuitjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten