Nikon School Autofocus in Brabant

Sectie om draadjes in te plaatsen voor foto's die gemaakt zijn tijdens NCN uitjes, forum-wandelingen, etc.

Onderwerp:

Nikon School Autofocus in Brabant

Berichtdoor gvdnberg » za apr 23 2022 11:18 pm

Vandaag was de eerste van 2 bijeenkomsten over het Nikon autofocus systeem. De nadruk lag vandaag op de DSLR camera’s. Het was erg interessant, zodat de 5 uur die de presentatie duurde moeiteloos werden volbracht. Zowel door Emile de Jong als presentator, als door de mensen in de zaal die alleen tot het laatste moment geïnteresseerd bleven.
Pluim voor Emile, die tot het einde bleef boeien met duidelijke informatie over de diverse systemen.
Ik heb ervan genoten en ik zie uit naar het tweede deel van deze presentatie!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nikon School Autofocus in Brabant

Berichtdoor Manon de Zeeuw » zo apr 24 2022 8:02 am

Was zeker erg interessant! Een hoop nieuwe dingen gehoord, nu in de praktijk toepassen.
Benieuwd naar foto's ...
https://manonruitenbergfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Manon de Zeeuw

Clublid
Berichten: 43


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nikon School Autofocus in Brabant

Berichtdoor hans1956 » zo apr 24 2022 12:30 pm

Het was een interessante en leerzame middag. Emile onze dank en we zien elkaar zaterdag 30 april wederom in De Druiventros te Berkel-Enschot.

Een aantal sfeerbeelden van de eerste bijeenkomst:

AfbeeldingNikon School-02 by Hans Haverkamp, on Flickr

AfbeeldingNikon School-03 by Hans Haverkamp, on Flickr

Foto's gemaakt door een medecursist.
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr
Gebruikersavatar
hans1956

Regiocoördinator
Berichten: 3479


Locatie: NL
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nikon School Autofocus in Brabant

Berichtdoor gvdnberg » wo mei 04 2022 9:35 pm

En 30 april was eveneens een erg interessante middag, waarop dieper werd ingegaan op de verschillen in autofocussystemen van de DSLR en de spiegelloze Z-serie camera’s.
Voor mij was vooral het gedeelte over live view met de DSLR en het deel over toepassingen van de verschillende autofocussysteem van belang.
Emile en Hans, nogmaals bedankt voor een interessante middag en veel informatie!!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto's NCN- en forumuitjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten