NCN Roofvogelshoot [verzamel en met update]

Sectie om draadjes in te plaatsen voor foto's die gemaakt zijn tijdens NCN uitjes, forum-wandelingen, etc.

Onderwerp:

Berichtdoor GdP » za mei 17 2008 10:59 pm

Pancaran's schreef:Gerrit had hem even meegenomen, dan hadden we even kunnen ruilen met mijn 80-200 AFD. Die zal het toch wel doen neem ik aan?

Groet,
Irwan


Tja, dat was een oplossing geweest. :)
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » za mei 17 2008 11:01 pm

jafje schreef:
GdP schreef:Ik heb begrepen dat ik jouw dochter een aantal keren op de foto heb gezet. Ik vind het altijd leuk om mensen op een foto te zetten die zelf niet in de gaten hebben dat er van hun een foto wordt gemaakt. Helemaal in combinatie met die prachtige uil zijn het foto’s geworden waar ik met veel genoegen naar terug kijk. En die voor 100% één van mijn stijlen van fotograferen laat zien. Ik hoop dat Fleur ze ook mooi vind.


Fleur vindt ze zeker mooi :D En ondanks dat er een heel aantal fotografen direct voor mn neus stonden, had ik niet door dat jij wat meer naast me stond, en daardoor dus juist de mooiste foto's hebt gemaakt.

Ook grappig zoals Pluisje op een gegeven moment heel arrogant weg zat te kijken :) Leuk beest.

Groetjes, Fleur


Fijn dat je de foto's mooi vindt. :)
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » za mei 17 2008 11:07 pm

TomT schreef:Hallo allemall,

Allererst wil ik Kaatje bedanken voor het organiseren. ik vond het een erg leuke middag. Wat zijn er weer een boel mooie foto's geplaatst! Ik vond het best moeilijk. Van de volgels in vlucht heb ik heel veel van mijn foto's afgekeurd. Dat moet ik toch anders doen de volgende keer. Gelukkig had ik nog wel een paar platen die ik met jullie wil delen.


Tot een volgende keer.

Groetjes, Tom


Hallo Tom. Dat is een mooie serie geworden. Vooral foto 3 vind ik prachtig. Hoewel foto 4 er ook mag wezen.
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » za mei 17 2008 11:08 pm

dick schreef:Bij deze ook nog een foto van mijn kant.

Afbeelding

Groet.
Dick


Pracht foto geworden Dick!
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor bobofoto » za mei 17 2008 11:09 pm

mooie foto's Tom
bobofoto



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » za mei 17 2008 11:10 pm

hans1956 schreef:
GdP schreef:Vierluik



Wat is de natuur toch mooi!!:oops: :roll: :shock:

Gr. Hans


Zeker! :)
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » zo mei 18 2008 12:52 am

Ik moet nog verder met m'n vogeltjes.... Toch maar eens kijken of ik wat minder tijd in het forum kan steken en wat meer tijd in m'n foto's! :oops:

Het eenvoudigst scoren is natuurllijk mijn soortgenoten fotograferen. Hier een selectie uit deze plaatjes. Later volgen de "echte" foto's met waar het natuurlijk allemaal echt om gaat: roofvogels.

1. George zonder George.
Afbeelding

2. TomT wordt scherp in de gaten gehouden.
Afbeelding

3. He, hoe komt deze op mijn rolletje? Zal Tom wel gedaan hebben. Hij heeft tenslotte nooit een D200 gehad! :mrgreen:
Afbeelding

4. Selita "George".
Afbeelding

5. Daar ga je toch niet tussen staan??? :oops:
Afbeelding

6. Selita George op periscoopdiepte!
Afbeelding

7. George in de handen van George.
Afbeelding

8. Tja, namen onthouden blijft lastig... Wie?
Afbeelding

Op naar de echte foto's!
Laatst gewijzigd door Patrick op zo mei 18 2008 10:56 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Pancarans » zo mei 18 2008 12:58 am

Mooie platen Patrick. Allen mooi scherp en perfect belicht.

groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................


http://www.fotono.nl"
Gebruikersavatar
Pancarans

Forumlid
Berichten: 2019


Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » zo mei 18 2008 1:01 am

Pancaran's schreef:Mooie platen Patrick. Allen mooi scherp en perfect belicht.

Dit waren de simpele onderwerpen. Deze stonden stil! ;-)
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor TomT » zo mei 18 2008 1:29 am

Zoals altijd weer mooie, verzorgde platen Patrick. Het is al eerder gezegd, scherp en goed belicht. Het veld met de schijnbaar ordeloze verzameling fotografen vind ik erg leuk in beeld gebracht.

Groet, Tom
D300+Grip, 35mm f/2.0D, 50mm f/1.8D, 85mm f/1.4D, 105mm f/2.8D Micro, 12-24mm f/4 ED, 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR, 17-55mm f/2.8 IF ED, 70-200mm f/2.8 IF ED VR, 70-300mm f/4.5-5.6G VR, TC-17E II, SB800's
Gebruikersavatar
TomT

Clublid
Berichten: 59


Locatie: Heemskerk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » zo mei 18 2008 2:55 am

IK ben er wel door. Ik heb een setje vliegende vogels, en wat "portretjes". Natuurlijk eigenlijk weer veel te veel. Dus ik plaats ze in groepjes zolang jullie ze niet zat worden... 8)

Eerst dus het vliegende spul. Het is schrikbarend hoeveel ik weggegooid heb, maar dit spul is redelijk gelukt. Het is duidelijk toch iets dat je moet leren... Vaker doen neem ik aan!

Ik heb altijd moeite te kiezen. Helpen jullie even daarbij? Dus ook de mindere even aanduiden helpt me!

9.
Afbeelding

10. Deze had ik om een of andere reden portrait geschoten. Vandaar de wat rare uitsnede...
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

16.
Afbeelding

17. Ook maar even eentje met onze hoofdtrainer...
Afbeelding
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26851


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor EelcoD7100 » zo mei 18 2008 8:51 am

Mooi hoor Patrick, vooral die "gekke" gier... :D

Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Gebruikersavatar
EelcoD7100

Forumlid
Berichten: 5028


Locatie: Dronten
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

wat doe je mijn dochter nu weer aan

Berichtdoor George Fennes » zo mei 18 2008 9:23 am

Beste Patrick je schreef: 4. Mevrouw "George".

Mag ik even voor de goede orde melden dat jouw mevrouw George, mijn dochter is die Selita heet.

Dan nu even mijn dochter aan het woord:
Je wil toch niet zo een jonge knappe dochter met een oude knappe vader opzadelen? :twisted:
Hoe dan ook mijn vader heeft zijn meiden een leuk dagje roofvogels bezorgd. :lol:


Groetjes Selita :P


Dit was dan even mijn dochter Selita die haar eerste berichtje op het forum heeft geplaatst.
Dus Patrick jij bent verantwoordelijk voor een historisch moment in de NCN geschiedenis :lol:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: wat doe je mijn dochter nu weer aan

Berichtdoor EelcoD7100 » zo mei 18 2008 9:29 am

George Fennes schreef:Beste Patrick je schreef: 4. Mevrouw "George".

Mag ik even voor de goede orde melden dat jouw mevrouw George, mijn dochter is die Selita heet.

Dan nu even mijn dochter aan het woord:
Je wil toch niet zo een jonge knappe dochter met een oude knappe vader opzadelen? :twisted:
Hoe dan ook mijn vader heeft zijn meiden een leuk dagje roofvogels bezorgd. :lol:


Groetjes Selita :P


Dit was dan even mijn dochter Selita die haar eerste berichtje op het forum heeft geplaatst.
Dus Patrick jij bent verantwoordelijk voor een historisch moment in de NCN geschiedenis :lol:

Groetjes George :D
:lol: :lol: :lol: :lol:
Patrick, het valt allemaal niet mee.. :wink: :wink:
al die namen op het forum, en ze dan zo af en toe ook in real life mee maken.

Eelco :D
Laatst gewijzigd door EelcoD7100 op zo mei 18 2008 9:52 am, 3 keer totaal gewijzigd.
http://500px.com/EelcoVandeKamp
Gebruikersavatar
EelcoD7100

Forumlid
Berichten: 5028


Locatie: Dronten
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Riemke » zo mei 18 2008 9:33 am

Leuke platen Patrick! Guus steelt ook hier weer de show :D
@George: het wordt tijd dat jouw dames ook lid worden van het forum? :D Fleur, de dochter van Cees heeft het voortouw al genomen.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Gebruikersavatar
Riemke

Clublid
Berichten: 3597


Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:


Terug naar “Foto's NCN- en forumuitjes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten