Het thema van oktober 2023 was 'Herfstkleuren'. Helaas heeft oktober ons dit jaar niet heel overvloedig getrakteerd op de gebruikelijke kleurenpracht maar desondanks hebben we deze maand zestien deelnemers. Alle zestien geplaatste foto's doen mee in de poll om de eretitel 'foto van de maand' in de wacht te slepen. Van enkele deelnemers kreeg ik de exif via de mail of via pb. Wat betreft de voorwaarde dat foto's met een Nikon-body gemaakt moeten zijn, anticipeer ik alvast op het besluit van het bestuur om voor het forum deze voorwaarde te laten vallen. Ik zal dat later toelichten. Alle deelnemers weer hartelijk dank voor jullie inspanning, creativiteit en deelname

Breng je stem uit op de foto die jij het beste/mooiste vindt. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 november 2023 ongeveer 22.30 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Herfstkleuren" vind je hier.
De winnende foto's van 2023 staan na afloop van de polls in dit draadje.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2022 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 en 2022
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).
Groet, Jos