MO mei 2018, Beoordelen foto's "Onherkenbaar"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Wat is jouw favoriete foto met als thema "Onherkenbaar"?

Peiling eindigde op do jun 21 2018 12:23 pm

bcvthul
2
5%
brombeer
0
Geen stemmen
the_cyberspace
0
Geen stemmen
w.wind
1
3%
ermej01
6
15%
josti
6
15%
schilder
0
Geen stemmen
stronk
3
8%
EdvandeZilver
1
3%
jur001
2
5%
Faiz
5
13%
Dick Lock
0
Geen stemmen
JanetvdH
0
Geen stemmen
Richard
0
Geen stemmen
AnnetteV
0
Geen stemmen
Frans Martens
10
25%
Janvis
4
10%
 
Totaal aantal stemmen: 40

Onderwerp:

Re: MO mei 2018, Beoordelen foto's "Onherkenbaar"

Berichtdoor josti » do jun 21 2018 8:19 pm

Na de maandopdracht van april wint Frans ook de maandopdracht van mei 2018! De tulpen zijn bij jou in goede handen geweest :thumbup: . Wederom van harte gefeliciteerd namens de deelnemers, de bekijkers van de foto's en de stemmers :prost:
Jouw onherkenbare foto verdient een mooie plek in de eregalerij. Ik stuur je ook weer een PB in verband met plaatsing in de herfsteditie van het NCN-magazine. Ik, en velen met mij denk ik, zijn zeer benieuwd naar het verhaal achter de foto. We gaan het lezen in het magazine!
Dit draadje gaat nu op slot. De maandopdracht van juni 'Reflectie' loopt nog tot en met 30 juni. Er zijn nog niet zo heel veel inzendingen deze maand, maar we hebben nog meer dan een week. Dus pak je camera, ga op stap en zoek die reflecties om daarna je beste foto in te sturen. Wie weet, misschien kunnen we Frans afhouden van een heuse hattrick :wink: want ook in juni heeft hij al een fraaie foto ingezonden.

Groet, Jos
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten