MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto bij het thema "Los" maakt bij jou het meeste los en krijgt jouw stem?

Peiling eindigde op di jul 21 2020 6:42 pm

Gerrit
3
13%
bcvthul
0
Geen stemmen
Boem
1
4%
MarkLeijtens
3
13%
landrot3
1
4%
Ronald53
2
8%
Annette
0
Geen stemmen
Richard
4
17%
josti
0
Geen stemmen
AnnetteV
10
42%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Onderwerp:

MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Berichtdoor josti » wo jul 01 2020 6:42 pm

Dag allemaal,

Hierboven de poll voor de foto's van de maandopdracht van juni 2020 met als onderwerp "Los".
Deze keer wat minder inzendingen dan de laatste tijd: er zijn tien clubleden die een foto hebben ingezonden. Alle deelnemers bedankt voor het meedoen. De foto's voldoen allemaal aan de voorwaarden en doen dus mee in de poll.
Bekijk, beoordeel en breng je stem uit op de foto die jij het beste vindt. Laat gerust weten wat je van de foto's vindt! Sommige leden doen dit liever niet omdat ze dan beïnvloed worden, maar wat mij betreft wordt het draadje dan boeiender.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 juli 2020, ongeveer 18.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Los" vind je hier.
De winnende foto's van 2020 vind je in dit draadje.
De foto's die in 2017, 2018 en 2019 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018 en 2019.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Berichtdoor josti » zo jul 19 2020 4:48 pm

Mijn stem is deze maand naar de foto van AnnetteV gegaan. Voor mij verbeeldt deze foto het thema het best en is de keuze voor zo’n close-up in combinatie met de compositie goed voor mijn stem.

Voor degene die nog willen stemmen; nog twee dagen de tijd om dit te doen. Het is vakantietijd en het aantal stemmen blijft wat achter.... hopelijk zie je dit op je vakantieadres en kan je daar ook stemmen😉.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Berichtdoor Ronald53 » di jul 21 2020 6:40 pm

AnnetteV kreeg ook mijn stem, het thema komt goed tot uiting en de foto is leuk en technisch prima. Ik zou misschien iets meer scherpte voorin willen hebben, maar dat heeft mij er niet van weerhouden mijn stem te geven.
Die van Richard vond ik ook leuk. Ik denk dat die beter zou worden van een lager standpunt, wat dichter op de jongelui. Dat had de keuze voor mij beslist moeilijker gemaakt.
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1553


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Berichtdoor Karina2 » di jul 21 2020 10:50 pm

Zelf houd ik erg van abstract en ging mijn voorkeur uit naar die van Gerrit, landrot en Jos, waarbij vooral die van Gerrit mij erg aanspreekt vanwege de kleur en belichting .
Grappig om te zien dat Mark, Beert Chris en Ronald ieder hebben gekozen voor een dicht-open iets, waar Mark een heel eigen dynamische draai aan heeft gegeven. Creatief verwerkt!
Mijn stem gaat echter naar Richard omdat ik daar het gevoel van vrijheid, in de zin van los gaan heel goed ervaar en een mooie tegenhanger vind van de huidige tijd die beperkingen met zich meebrengt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1540


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO juni 2020, Beoordelen foto's "Los"

Berichtdoor josti » wo jul 22 2020 9:44 am

De poll is gisteren gesloten en er is een duidelijke winnaar: de foto van AnnetteV ontving de meeste stemmen en wint daarmee overtuigend de maandopdracht van juni 2020 met het thema "Los".
Van harte gefeliciteerd namens ons allen :prost: .

Ik ga je foto doorsturen (heb je al een pb gestuurd) naar de verschillende redacties om hem te laten plaatsen in de nieuwsbrief, op instagram, facebook en in het volgende ncn-magazine. Ook zet ik hem in het draadje met alle winnaars van de maandopdrachten van 2020.

Groet, Jos
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2899


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten