MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto bij het thema "Nat" vind je het beste?

Peiling eindigde op wo okt 21 2020 8:20 pm

Richard
1
3%
Farzad
0
Geen stemmen
Ronald53
6
18%
ErikReijnders
2
6%
ben24
2
6%
Boem
2
6%
Tony D
3
9%
Jacqueline Ermens
3
9%
josti
1
3%
stronk
10
29%
Karina2
4
12%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Onderwerp:

Re: MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Berichtdoor Karina2 » do nov 19 2020 3:40 pm

De winnaar van de maandopdracht wordt met foto en naam vermeld in de genoemde media, ongeacht of je wel of geen NCN-lid bent.
De zichtbaarheid van die media kan daar wel afhankelijk van zijn. Zoals Tony al aangeeft: Facebook afhankelijk van of je lid bent van die groep en het NCN Magazine wordt elk kwartaal alleen aan leden van NCN toegestuurd, als vast onderdeel van hun lidmaatschap. (Naast diverse andere voordelen, in te zien op de website[emoji4])

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1532


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Berichtdoor stronk » do nov 19 2020 4:13 pm

Nu is mijn vorige maandoverwinning ook nooit geplaatst en ik lig er niet wakker van. Ook deze keer niet maar het heeft dus niks met wel of geen clublid te maken. Dan is dat helder.
Nikon Z9 en wat voorbind glaasjes.
Gebruikersavatar
stronk

Forumlid
Berichten: 580


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Berichtdoor Karina2 » do nov 19 2020 4:47 pm

In het NCN Magazine wordt die sowieso geplaatst, want dat is mijn eigen "afdeling" en krijg ik ook altijd netjes van josti, beheerder maandopdracht aangeleverd. Over de andere media ga ik zelf niet, maar misschien een idee om josti even een PB te sturen om te vragen hoe het precies zit?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1532


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Berichtdoor josti » do nov 19 2020 6:05 pm

De winnende foto wordt altijd in de originele versie naar mij gemaild. Daarna stuur ik de foto door naar
1. De bladredactie voor plaatsing in het NCN-magazine (dat wordt alleen aan de leden toegestuuurd)
2. De redactie van de nieuwsbrief
3. De beheerders van de website
4. De beheerders van de Facebookpagina
5. De beheerders van het Instagramaccount

Op de homepage van de website zie ik de winnende foto zelf niet zo vaak voorbijkomen omdat ik daar bijna nooit kom 😉 (net even gecheckt en de van Rempt staat er nu). Ik zit vaker op het forum. In de nieuwsbrief, op de Facebookpagina en op Instagram wordt de foto geplaatst door desbetreffende beheerders. Ik weet niet wie de nieuwsbrief ontvangt (clubleden neem ik aan) of wie de Facebookpagina en Instagram kunnen bekijken. Ikzelf ben daar bijna nooit. Wellicht kunnen de redacties en beheerders dat vertellen?
Wel is er af en toe vertraging in de plaatsing van de winnende foto. De oorzaak daarvan is meestal tijdgebrek bij één van de vrijwilligers of het simpel vergeten dat dat nog even gedaan moet worden. Dat zou niet zo moeten zijn, maar niets menselijks is vrijwilligers vreemd.

Groet, Jos
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2892


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO september 2020, Beoordelen foto's "Nat"

Berichtdoor Ronald53 » do nov 19 2020 7:48 pm

Ik heb geen FB (meer). Wel Instagram. Daar volg ik Nikonnl, en heb ik altijd gedacht dat ze daar zouden komen te staan. Maar dat gebeurde nooit. Zojuist heb ik even gekeken, er is ook een Instagrampagina van NCN, en daar staan ze wel!
Groet,
Ronals

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1537


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten