MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto bij het thema 'Vies' vind je de mooiste/beste en krijgt jouw stem?

wim hoppenbrouwers
1
3%
Richard
1
3%
Ronald53
4
13%
SandorGora
0
Geen stemmen
jan24
0
Geen stemmen
mozes
7
22%
josti
1
3%
Caroline
1
3%
Tony D
0
Geen stemmen
Jacqueline Ermens
14
44%
kerkhofp
0
Geen stemmen
Hansgeijs
3
9%
Karina2
0
Geen stemmen
ErikReijnders
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 32

Onderwerp:

MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Berichtdoor josti » di mar 01 2022 2:34 pm

Dag allemaal,

In de afgelopen maand februari hebben jullie het thema 'Vies' gefotografeerd. Een lastig thema deze keer want een mooie foto maken van iets vies is niet niks. Maar gelukkig was dat niet te merken aan het aantal inzendingen; deze maand zijn er veertien inzendingen geplaatst. Alle veertien foto's voldoen aan de voorwaarden en doen dus mee aan de poll. Iedereen bedankt voor jullie inspanning en deelname. De foto's staan weer klaar in de poll om door jullie bekeken te worden. Bekijk en beoordeel de foto's. Breng daarna je stem uit op de foto die jij het beste/mooiste vindt. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 maart 2022 ongeveer 14.30 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Vies" vind je hier.
De winnende foto's van 2022 staan na afloop van de polls dit draadje.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2021 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Berichtdoor josti » zo mar 20 2022 2:17 pm

Nog twee dagen en dan is deze poll weer gesloten. Het lijkt een gelopen race, maar volgens mij moeten er nog wel een aantal mensen stemmen gezien het gebruikelijke aantal... Dus als je nog niet hebt gestemd, je hebt nog tot en met morgen 21 maart.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Berichtdoor ben42 » zo mar 20 2022 5:32 pm

Zo gestemd,
Veel van de foto's vond ik het thema "vies" niet benaderen. Een spoor van een auto in het bos in de modder, tja als we modder in een bos al vies gaan vinden. De pasta onder de schoen die misschien wat anders moet voorstellen, ik betwijfel of dit inderdaad vies is, op de boterham misschien wel lekker.

Gestemd voor de hond die lekker vies was. Misschien niet de beste foto, maar wel de foto die het thema het beste weergeeft volgens mij.

Ben
XD7/X700/F70/D70/SB-700/D7000/D7700
Gebruikersavatar
ben42

Moderator
Berichten: 2631


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Berichtdoor SandorGora » zo mar 20 2022 7:20 pm

Oh snel dan... ik ben deze dagen druk met andere dingen... Ben52 vertolkt mijn gedachten, daar sluit ik me graag bij aan.
Ook uit eigen ervaring: als het nat is in de polder, moet ik onze hond eerst oppoetsen voor-ie in huis mag.
Vriendelijke groet,
Sándor Góra
Gebruikersavatar
SandorGora

Forumlid
Berichten: 97


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO februari 2022, Beoordelen foto's "Vies"

Berichtdoor josti » di mar 22 2022 11:22 am

Gisteren is de poll gesloten voor de stemming op de foto van de maand februari 2022. Deze maand kreeg de foto van Jacqueline veruit de meeste stemmen.
Daarmee wint Jacqueline deze maandopdracht van februari 2022 met het thema ‘Vies’.
Van harte gefeliciteerd namens alle deelnemers en liefhebbers van de maandopdracht :prost: .

Ik heb je inmiddels een pb gestuurd voor de afhandeling van de maandopdracht van februari.

Denkt iedereen nog aan de maandopdracht van maart? Het thema is 'Intimiteit ' en je kunt nog tot en met 31 maart een foto plaatsen!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten