MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Peiling eindigde op vr okt 21 2022 12:58 pm

René S64
7
30%
Richard
0
Geen stemmen
Timmeh4
1
4%
ErikReijnders
0
Geen stemmen
wim hoppenbrouwers
2
9%
SandorGora
0
Geen stemmen
MarcoEos70D
2
9%
Tony D
2
9%
josti
0
Geen stemmen
Hansgeijs
5
22%
Ronald53
2
9%
henkk
0
Geen stemmen
Karina2
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Onderwerp:

MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Berichtdoor josti » zo okt 02 2022 12:58 pm

Dag allemaal,

Het thema van de afgelopen maand september was 'Spanning'. Spannend om te zien waar wij als ncn'ers aan denken bij dit thema. Als ik naar de inzendingen kijk, is dat deze keer zeer divers; leuk!. Deze maand zijn er dertien foto's geplaatst die meedoen voor een plekje in de eregalerij. Alle dertien foto's voldoen aan de voorwaarden en ze doen dus allemaal mee aan de poll. Iedereen bedankt voor jullie inspanning en deelname :thumbup: . De poll staat hieronder weer klaar om door jullie ingevuld te worden. De foto's zijn te zien door op de link te klikken. Let op dat er nu weer twee pagina's zijn om ze te bewonderen. Bekijk en beoordeel de foto's. Breng daarna je stem uit op de foto die jij het beste/mooiste vindt. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 oktober 2022 ongeveer 13.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Spanning" vind je hier.
De winnende foto's van 2022 staan na afloop van de polls dit draadje.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2021 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2909


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Berichtdoor Tony D » do okt 06 2022 1:14 pm

Ik heb voor de kuit van Hansgeijs gekozen. Een van de originelere inzendingen van het thema spanning.
Moeilijk om te maken, want het moet in volle actie van de hardloper gebeuren.

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; http://www.photony.nl en medewerker bladredactie
Online
Gebruikersavatar
Tony D

Moderator
Berichten: 2773


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Berichtdoor LosGoud » vr okt 07 2022 5:57 pm

Mijn stem is naar Wim gegaan. Zijn foto is een prachtig voorbeeld van een spannende foto van een object dat áltijd onder spanning staat!
Groeten van Ben
Mijn Foto's
Gebruikersavatar
LosGoud

Forumlid
Berichten: 212


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Berichtdoor josti » wo okt 19 2022 6:42 pm

De poll voor de maandopdracht is aan de laatste dagen toe; vanavond, morgen en vrijdagochtend nog en dan sluit ik de poll. Dan weten we welke foto de meeste stemmen heeft gekregen. Op dit moment blijkt e dat jullie voorkeur hebben voor twee foto's, maar de laatste dagen kan er natuurlijk van alles gebeuren...Zeker als ik zie dat het aantal stemmen wat achterblijft in vergelijking met voorgaande polls voor de maandopdrachten. Dus als je nog niet hebt gestemd, je hebt nog tot en met vrijdagochtend 21 oktober.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2909


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO september 2022, Beoordelen foto's "Spanning"

Berichtdoor josti » vr okt 21 2022 10:22 pm

Vanmiddag is de poll gesloten voor de stemming op de foto van de maand september 2022. Deze maand kreeg de foto van René S64 de meeste stemmen. Goed bezig René; dit is de derde keer al dit jaar dat je de maandopdracht wint! Het thema in de maand september 2022 was ‘Spanning’.
Van harte gefeliciteerd namens alle deelnemers en liefhebbers van de maandopdracht :prost: .

Ik heb je inmiddels een pb gestuurd voor de afhandeling van de maandopdracht van september

Denkt iedereen nog aan de maandopdracht van deze maand, oktober 2022? Het thema is ‘Abstract’ en je kunt nog tot en met 31 oktober een foto plaatsen!
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2909


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: keenoncoolstuff en 25 gasten