MO december 2022, Beoordelen foto's "Korrel"

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Wie maakte volgens jou de mooiste/beste foto bij het thema "Korrel"?

Peiling eindigde op za jan 21 2023 10:39 pm

ErikReijnders
1
4%
wim hoppenbrouwers
1
4%
SwederD70
1
4%
René S64
0
Geen stemmen
HeleenJansssenvanLoon
1
4%
SandorGora
0
Geen stemmen
Tony D
1
4%
Karina2
0
Geen stemmen
Jacqueline Ermens
0
Geen stemmen
josti
9
33%
Timmeh4
3
11%
Gerrit
3
11%
Ronald53
7
26%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Onderwerp:

MO december 2022, Beoordelen foto's "Korrel"

Berichtdoor josti » zo jan 01 2023 10:39 pm

Dag allemaal,

Allereerst voor iedereen een heel goed 2023 gewenst met veel mooie fotomomenten! Hopelijk kunnen de maandopdrachten mede tot inspiratie dienen!
Het thema van de laatste maand van 2022, december, was 'Korrel'. Deze maand zijn er dertien foto's geplaatst die meedoen met de poll. Bij alle foto's was de exif makkelijk te vinden en voldeden de foto's aan de voorwaarden. Alle foto's doen dus mee voor de winst deze maand. Alle deelnemers weer hartelijk dank voor jullie inspanning, creativiteit en deelname :thumbup: . De poll staat weer klaar om door jullie ingevuld te worden. De foto's zijn te zien door op de link te klikken. De foto's staan allemaal op één pagina. Bekijk en beoordeel de foto's. Breng daarna je stem uit op de foto die jij het beste/mooiste vindt. Je mag je stem zoals altijd motiveren, niet verplicht maar leuk en leerzaam voor de makers van de foto's.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 januari 2023 ongeveer 22.30 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Korrel" vind je hier.
De winnende foto's van 2022 staan na afloop van de polls dit draadje.
De foto's die de maandopdrachten van 2017 tot en met 2021 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO december 2022, Beoordelen foto's "Korrel"

Berichtdoor ErikReijnders » ma jan 02 2023 6:39 pm

allemaal de beste wensen voor het komende jaar, Heel veel inspiratie en een fotogeniek jaar toegewenst .
Het was weer moeilijk kiezen. Ik heb mijn keuze gemaakt er bleven voor mij drie over die het alle drie hadden kunnen worden. Succes met jou keuze.
Nikon Coolpix a1000 Nikon D800, www.erikreijnders.nl
Gebruikersavatar
ErikReijnders

Clublid
Berichten: 114


Locatie: Heemskerk
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: MO december 2022, Beoordelen foto's "Korrel"

Berichtdoor josti » vr jan 20 2023 9:28 pm

De eerste poll van dit jaar zit er alweer bijna op. Je kunt vandaag en morgen nog stemmen! Op dit moment gaat de foto suikerkorrel van mijzelf aan de leiding. Zo te zien maken de foto's van Timmeh, Gerrit en Ronald53 ook nog kans… of zitten de outsiders bij de andere foto's? Altijd weer spannend aan het eind van de poll om te zien of er nog wat verandert. We zullen het morgen aan het eind van de avond weten. Stem dus vanavond of morgen als je dat nog niet hebt gedaan.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: MO december 2022, Beoordelen foto's "Korrel"

Berichtdoor josti » zo jan 22 2023 5:42 pm

De poll is gisteren weer geëindigd en bij deze laatste maandopdracht van 2022 heb ik zelf de meeste stemmen gekregen. De fictieve bloemen heb ik inmiddels ontvangen :lol: . Gelukkig kon ik voor het eerst weer gebruik maken van m'n eigen Nikon-camera :D . Dank iedereen weer voor het stemmen.
Vanavond of morgen hoop ik wat tijd te hebben om de poll voor de jaarfoto van 2022 al online zetten. Dan kiezen we de beste/mooiste van het afgelopen jaar.

De huidige maandopdracht loopt nog tot en met 31 januari: het thema is ‘Was’. Het lijkt een lastig thema te zijn want er zijn nog niet zo veel inzendingen. Hopelijk bewaren jullie de foto's tot de laatste anderhalve week van de maand en komen er nog een aantal. Hoe meer hoe beter!

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten