Jaarpoll Maandopdrachten 2022

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto van de maandopdrachten in 2022 krijgt van jou de titel 'Foto van het jaar'?

Peiling eindigde op zo feb 12 2023 8:16 pm

Januari - Licht
2
8%
Februari - Vies
0
Geen stemmen
April - Schaduw
3
12%
Mei - Techniek
9
36%
Juni - Hout(en)
2
8%
Juli - Chemie
0
Geen stemmen
Augustus - Kleurrijk
5
20%
September - Spanning
1
4%
Oktober - Abstract
2
8%
November - Verval
1
4%
December - Korrel
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 25

Onderwerp:

Jaarpoll Maandopdrachten 2022

Berichtdoor josti » ma jan 23 2023 8:16 pm

Dag allemaal,

De laatste poll voor de maandopdrachten van 2022 is gesloten en dan is het weer tijd om de mooiste foto uit de maandopdrachten van 2022 te kiezen. Zoals elk jaar wordt dat ook dit jaar geen makkelijke opgave met elf mooie foto's! Dit jaar geen twaalf omdat de winnende foto uit maart niet aan de voorwaarde voldoet voor de jaarpoll; niet met een Nikon gemaakt (hij was van mijzelf en ik had een groot deel van het jaar even geen Nikon-camera :oops: ).
Je mag gaan stemmen op één van de winnende foto's van de maandopdrachten uit 2022. De poll staat de komende drie weken open. Dus als je wilt stemmen, wacht dan niet te lang. De poll sluit op zondag 12 februari rond 20.00 uur.

De elf foto's die de maandopdrachten van 2022 wonnen staan hier. Nogmaals; Intimiteit (lepeltje-lepeltje) van maart doet niet mee!

Veel kijkgenot bij het het nogmaals bekijken van de foto's en succes met het stemmen!

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2022

Berichtdoor josti » ma feb 13 2023 10:36 am

Gisterenavond eindigde de poll voor de Maandopdrachtfoto van het jaar..... en we hebben een winnaar! De poll werd ruim gewonnen door de foto in de maand mei met het thema 'Techniek' van René S64.
Van harte gefeliciteerd René, mede namens alle deelnemers van de maandopdrachten en stemmers op de foto's in de poll :prost: .

Iedereen bedankt voor het stemmen
Ik ga je foto in het draadje van de jaarwinnaars zetten.

Groet, Jos

PS Dit draadje staat nu ergens op pagina 7 of 8. Foutje van mij. Ik vermoed dat ik ergens een vinkje ben vergeten en heb de technische mensen gevraagd er naar te kijken zonder dat de uitslag van de poll verdwijnt.
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2022

Berichtdoor René S64 » ma feb 13 2023 11:58 pm

Nou, kiek es an.
Wat een eer om de maandopdracht foto van het jaar te winnen.
Ik voel toch een beetje kleur op mijn wangen komen.
Dit geeft natuurlijk wel weer een uitdaging om ook dit jaar weer met mooie inzendingen mee te doen in de maand opdrachten.
Dank aan eenieder die op mijn afbeelding hebben gestemd, ik voel mij gevleid :thumbup: :wink:
Groet,
René.
Besmet met het NAS-virus, Intussen gevaccineerd met het Sony-vaccin.
René S64

Clublid
Berichten: 531


Locatie: Enschede
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten