Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Welke foto verdient volgens jou de titel 'Maandopdrachtfoto van het jaar'?

Peiling eindigde op wo feb 14 2024 2:03 pm

Januari - Was
0
Geen stemmen
Februari - Mijn stad
0
Geen stemmen
Maart - Zand
5
20%
April - Verbinding
0
Geen stemmen
Mei - Spring
8
32%
Juli - ICM
0
Geen stemmen
Augustus - Structuur in de natuur
0
Geen stemmen
September - Ondersteboven
1
4%
Oktober - Herfstkleuren
4
16%
November - Klassiek stilleven
3
12%
December - Boom
4
16%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Onderwerp:

Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor josti » wo jan 24 2024 2:03 pm

Dag allemaal,

De laatste poll voor de maandopdrachten van 2023 is gesloten en dan is het weer tijd om uit de maandopdrachten van 2023 de mooiste foto te kiezen. Dat wordt ook dit jaar een moeilijke opgave. Elf mooie foto's waar je een keus uit kan maken! Dit jaar geen twaalf omdat de winnende foto uit juni niet aan de voorwaarde voldoet voor de jaarpoll; om mee te kunnen doen moet een foto met een Nikon-camera gemaakt zijn. Deze regel was in juni nog geldig en daarom nemen we hem niet mee in de poll.
Je mag gaan stemmen op één van de winnende foto's van de maandopdrachten uit 2023. De poll staat de komende drie weken open. Dus als je wilt stemmen, wacht dan niet te lang. De poll sluit op zondag 14 februari rond 14.00 uur.

De elf foto's die de maandopdrachten van 2023 wonnen staan hier. Dus nogmaals; alleen de foto van juni staat niet in de poll.

Veel kijkgenot bij het het nogmaals bekijken van de foto's en succes met het stemmen!

Groet, Jos
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor MarcoEos70D » wo jan 24 2024 3:19 pm

Ik heb zojuist de eerste stem uitgebracht. Simpelweg op de foto die me het meest aansprak. Misschien omdat ik naar de lente verlang ;-)
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2330


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor TinoZ72 » za jan 27 2024 11:19 pm

Gestemd op 'Mei-Spring' Hele mooie foto, knap gezien en mooie compositie. Niet gestemd op mijn eigen winnende foto: Boom (december) Het stemmen op mijn foto laat ik aan anderen over.
TinoZ72

Regiocoördinator
Berichten: 24


Locatie: Rijswijk
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor josti » di feb 13 2024 1:09 pm

De poll laat op dit moment een duidelijke voorkeur zien voor de foto van mei. Maar de poll staat nog tot morgenmiddag twee uur open… Heb je nog niet gestemd, neem dan nog even de moeite om de mooiste maandopdrachtfoto van 2023 te kiezen. Doen :thumbup: .
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor MarcoEos70D » di feb 13 2024 2:17 pm

licht offtopic: ik zie 21 stemmen, maar maar 2 reacties. Ik vind het zelf altijd wel leuk om te lezen waarom mensen een bepaalde foto kiezen. Ook reacties zijn dus (wat mij betreft) meer dan welkom.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-

Marco Weening Fotografie
Gebruikersavatar
MarcoEos70D

Forumlid
Berichten: 2330


Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor EdvandeZilver » di feb 13 2024 7:44 pm

Ik denk Marco, dat jij met je eerste commentaar nogal wat gras voor de voeten hebt weggemaaid.
Eigenlijk zijn alle foto's klasse, maar inderdaad het verlangen naar de lente, dat wakkert mijn voorliefde voor deze foto aan.
Kom maar op met die zon.
Gebruikersavatar
EdvandeZilver

Forumlid
Berichten: 3153


Locatie: De Liemers
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor pimmetje » di feb 13 2024 10:06 pm

De foto uit Juni spreekt mij het meest aan,helaas. Mooie compositie,mogelijk wel wat teveel verscherpt.
Mijn keus is daarom op de foto van Gerrit gevallen ook al is sport niet zo mijn ding,het is een goed getroffen moment.
pimmetje

Clublid
Berichten: 975


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor Tony D » di feb 13 2024 11:51 pm

Het is elk jaar appels met peren vergelijken.
Ik heb (al eerder) gestemd op de foto die ik wel aan de muur zou willen hebben: mei dus.

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; en medewerker bladredactie
Gebruikersavatar
Tony D

Moderator
Berichten: 2785


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Jaarpoll Maandopdrachten 2023

Berichtdoor josti » do feb 15 2024 12:46 pm

De poll is gisteren geëindigd en de foto van mei is door jullie gekozen als de mooiste foto van de maandopdrachten uit 2023! I ga de foto in het draadje met jaarwinnaars plaatsen.
Dank allemaal voor het stemmen en voor de maker (joepend) van harte gefeliciteerd :clap: :prost:
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2911


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten